?.?.?Dagens navn 1 juni?.?.?

Maanestråle

Gift med forumet
Litt sent ute med å oppdage dette jeg! Tenk at en sååå koselig hilsen hadde gått meg hus forbi???

Hormonell som jeg er om dagen da, så vil jo jeg helst ha med alle her med en gang, det er en så flott gjeng som har samlet seg her inne!!!!! Og så utrolig stolt jeg er over å få være en del av denne gruppen. Skulle gjerne beholdt alle som de siste dagene har måtte forlatt oss, og vist alle som ennå er her, at de er med på å gjøre dette forumet til den spesielle plassen vi har [:)]

Meeeeeeen:

Jeg velger å gi dagens navn til ei som er med på å holde liv i forumet våres, ei som gir svar på det vi lurer på, noe jeg syns er ganske viktig på et slikt sted. Vi ønsker å få tilbakemeldinger på tankene våre, og denne jenta er god på å stille opp!

Jaybird

Gratulerer så mye, denne syns jeg du fortjente i dag! [:D][:D][:D]

Nadja1986
Frøken S
Tone86
SkattIMagenSnart
FruStina
Turteldue
Hope4baby
Maanestråle

Gratulerer så mye!!![:D][:D][:D]

Gratulerer så masse[:D][:D][:D]!

Hipp hurra for dagens navn JAYBIRD, det er velfortjent! Fine dagen til du [:D]

Gratulerer så masse med dagens navn:):) Det er så fortjent:) Kos deg masse og nyt det:):)

gratulerer så mye[:)]

Gratulerer[:D][:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Gratulerer[:D][:D]

ORIGINAL: vinternurk

Hipp hurra for dagens navn JAYBIRD, det er velfortjent! Fine dagen til du [:D]

OI! Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Dette var jo bare utrolig koselig:D Tusen takk!

Klæm fra hormonell Jay!

Gratulerer så masse med dagens navn[:D]

Gratulerer!

Gratulerer med dagens navn, snuppa. Sol deg i glansen og nyt å bli satt litt pris på. Det er deg vel unt [:D][:D][:D]

vel fortjent!! :D Grattis[:D][:D][:D]

Back
Topp