Dagens nav klage

LMG86

Gift med forumet
Ååååh,blir så suuuuur!!
Ringte nav for å snakke med saksbehandler ang søknaden min om engangsstønad..
Men jeg FIKK IKKE LOV å snakke med ho,fordi svarfristen dems ikke er gått ut enda!
FAEEEEN,blir så irriteret,hormonene løper løpsk her [:@]

Herregud,kan de ikke bare betale ut pengene så jeg får handla mens jeg fortsatt orker,er snart i uke 30 og begynner å få litt små panikk når jeg ser den laaange lista med ting jeg mangler nå..

Dagens klage fra meg,måtte få det ut et sted [8D]

Ellers er det jo helt nydelig vær,sola skinner,deilig at våren er på vei [:)]

UGH, NAV er så treeeeeeeeige! Jeg er i uke 32, og vil ha alt i hus NÅ! I morgen er det fire uker siden de mottok søknaden min...

Huff herregud.. De skal være så jævlig vrange altså[:@][:'(]
Skjønner deg godt..

ORIGINAL: Monica89

UGH, NAV er så treeeeeeeeige! Jeg er i uke 32, og vil ha alt i hus NÅ! I morgen er det fire uker siden de mottok søknaden min...

Huff,rart de skal bruke så lang tid på en søknad..
Får håpe du får dine snart!!

ORIGINAL: ToSmå2010

Skjønner deg godt..

Ja,faaaaaaaaen!! Hehe,skikkelig grinete idag [8D] Blir surere og surere for hver eneste dag de pengene ikke er kommet,huff,må prøve å styre hormonene litt..

ORIGINAL: LMG86

Skjønner deg godt..

Ja,faaaaaaaaen!! Hehe,skikkelig grinete idag [8D] Blir surere og surere for hver eneste dag de pengene ikke er kommet,huff,må prøve å styre hormonene litt..

Skjønner deg såååå utrolig godt.. Jeg satt sånn selv forrige uke, det tærer så veldig på humøret.. ÆSJ... [:'(]

ORIGINAL: Tassen_2

Skjønner deg godt..

bare ett lite hint.. nav har faste utbetalingsdatoer.. du finner de på nav.no

Det er snakk om engangsstønaden da..

Det var en utrolig dårlig unnskyldning for at du ikke skulle få snakke med dem altså !:S

Skjønner deg godt..

Skjønner deg såååå utrolig godt.. Jeg satt sånn selv forrige uke, det tærer så veldig på humøret.. ÆSJ... [:'(]

Ja,det går skikkelig utover humøret [>:] Nei,får prøve å tenke positivt,det er hvertfall sol og våren nærmer seg,hjelper litt det da,hehe [8D]

ORIGINAL: mamma mai2010

Det var en utrolig dårlig unnskyldning for at du ikke skulle få snakke med dem altså !:S

Ja,synes man bør få snakke med saksbehandler om man ber om det jeg men..
Alle sier jo forskjellig på nav å da,så var vel en surpadde jeg snakka med..

Back
Topp