Dagens middag??

Det hørtes så godt ut at jeg fikk lyst på selv :) Men her ble det altså bolognesegryte :)

Oj, ribbe?? Det var tidlig, men sikkert godt!
Her har jeg vært så dårlig form i dag at jeg bare kokte opp litt spaghetti og hadde stekte pølser til. Trekomponent middag sa du? Hadde jo ketsjup på også! :D

Kjøttkaker, poteter og brunsaus :happy:

Taco! Har fått dilla på taco... Også rotgrønnsaker! Men ikke til tacoen da :p

Her ble det vårruller på kinarestauranten i byen.. Driver å flytter så er ikke helt klar for middagslaging ;)

I dag har jeg vært så kvalm at ingenting egentlig frister.. Så endte opp med "papp-pizza" :P

Ja var tidlig med ribbe, men himmel å hav hvor godt det var :)

Sitter og funderer på hva jeg skal lage i dag da :P

Ja var tidlig med ribbe, men himmel å hav hvor godt det var :)

Sitter og funderer på hva jeg skal lage i dag da :p
For meg e ribba vanlig søndagsmiddag så funke fint på ein torsdag og. Va på jobb i går (12 timers dager) så måtte ete det mannskapet får og då var det kjøttkaker i går og steikt fisk i dag! I går når eg kom heim hadde eg såååå lyst på pølse i brød, så hadde jaggu mannen frøset pølsene... :-/ har hovedsakelig lyst på middag heile dagen :-p

Blei oksestek hos svigermor og tortillapizza nå. Digg, for har ikke spist noe særlig på nesten to uker.

Her var d kjøttkaker i dag... Spiste en halv kjøttkake før jeg sa meg fornøyd......

Med mannen på jobb orker jeg ikke å lage stort når jeg er så uggen.. Så her ble det grandis!!!

Back
Topp