Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper crispy chicken tacopulver, og så lager vi nachos uten kjøtt ved siden av.
Så har vi hjemmelaget guacamole, ostesaus, rømme og salsa til![]()
I dag blir det chilli con carne her. Fullkornris og salat til.
Var vel egentlig nakkekoteletter som stod på menyen, men frista med noe annet i dag![]()
Er nok mange som har en frossen pizza innimellomkjenner at jeg får litt dårlig sanvittighet nå når jeg leser deres kreative middagstipsSelv skal jeg være så kreativ å ha en frossen pizza siden samboeren kommer sent hjem.
![]()
Har du chilli con carne ofte? Syntes du nevner det ofte serru haha![]()
Har du en oppskrift du følger?Haha, vi er ganske glad i det. Så er en rett vi ofte kan ha hver uke ja, i tillegg til taco![]()
Er nok mange som har en frossen pizza innimellomingenting å ha dårlig samvittighet for
![]()

Mhm, det har jegHar du en oppskrift du følger?![]()
Tusen takkMhm, det har jegNå kan jeg den i hode etter å ha lagd den x antall ganger da
Er fra statoil sin kokebok
Den er veldig enkel.
400g karbonadedeig
1sjalottløk,finhakket
2chilli,finhakket
2 fedd hvitløk, finhakket
1pose tacokrydder
1boks røde salatbønner
5ss bladpersielle, grovhakket
Først hakke opp hvitløk, sjalottløk og chilli. Hakk opp bladpersille.
Sil av salatbønnene og skyll de under rennende kaldt vann.
Brune karbonadedeigen i en dyp stekepanne/jerngryte. Tilsett hvitløk, sjaottløk og chlli mot slutten av steketiden. Så ta i tacokrydder, litt vann og salatbønner. Dette skal småkoke i 10min.
Så koker jeg fullkornsris og hakker opp en enkel grønn salat til. Bladpersiellen skal strøs over ti slutt![]()
Haha, vi er ganske glad i det. Så er en rett vi ofte kan ha hver uke ja, i tillegg til taco![]()
Ja jeg kan også plutselig få lyst på etter lang tid utenhaha jeg har hatt avsmak på pizza i sikkert 5 uker, så nå fikk jeg sikkeli lyst på pizza, det ble resturante da. grandiosa er jo til å spy av![]()
haha jeg har hatt avsmak på pizza i sikkert 5 uker, så nå fikk jeg sikkeli lyst på pizza, det ble resturante da. grandiosa er jo til å spy av![]()