Dagens middag

Pondus

Elsker forumet
Hva står på menyen for idag da damer?

Vi skal ha svinekoteletter med ovnsbakte poteter, fløtesaus og grønnsaker.

Det hørtes godt ut! Vet ikke hva det blir enda, jeg. Er så dårlig på å planlegge middag... Kanskje det blir det samme som deg? :-) God middag!

I dag hadde vi sånn "flatspaghetti" med hjemmelaga fløtesaus. Yummy! Det må dere prøve!

Kjøttdeig, stekes
Løk, kuttes og stekes med kjøttet
1 boks moste tomater
1 boks champingjong
1 pk matfløte, bruk hele
salt og pepper.

Og til slutt spaghetti! NAMNAM!!![8D]

Pølse lapkaus som jeg laget i går. Er så greit med sånn mat for da har man for 3 dager [;)]

nei, i dag blir det kun et stekt egg eller no.. enkelt og greit!! [:D]

Fikk helt noia når jeg kom på at vi måtte lage middag, blir nok det enkleste som er å oppdrive idag... Tomatsuppe med makaroni eller kanskje pølser og potetmos..........

Åja, rømmegrøt!!!!!!!!!!!! Det er deilig!! Kom på det siden du skulle ha rinsengrynsgrøt!! Takk!!! Åh... håper vi har rømme....

Hehe.. Visst dere ikke har det, får du bare sende typen ut på glattisen.. Jabb noe om graviditet å rømmegrøt å press fram noen tårer! Funker garantert[:D]

I dag så skal jeg ha hjemlaget lasagne.. mmm...

Hehe.. Visst dere ikke har det, får du bare sende typen ut på glattisen.. Jabb noe om graviditet å rømmegrøt å press fram noen tårer! Funker garantert

Hehe, her i Stavanger finnes det ikke glatt, men det var en virkelig god ide!!!!

Me har hatt pepperbiff og fløytegratinerte poteter NAM!! KNALL-GODT!!

Kom plutselig på no, at me gløymde salaten me sku ha attmed [&:] Jaja, sånn er det når ein er skikkelig sulten hehe. No er eg Stappmett derimot, mannen kviler middag [;)] Det var så godt!!

fajitas...med kjøttdeig og grønnsaker!mmmm.

Jeg har laga pannekaker i dag, og det er kjempelenge siden vi har hatt, så det var faktisk veldig godt.. [:D]

Ungene fikk bestemme i dag, da ble det risengrynsgrøt!

Idag ble d enkelt;take away fra burger king[;)]

Vi skal ha sen middag. Pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. Det er digg.

Her har vi hatt ovnsbakt ørret og det er såååå godt [:D][:D][:D]

Back
Topp