Dagens meny?;)

Mamma_Mia!

Flørter med forumet
Hvordan ser dagens mat ut da jenter?

Jeg pleier alltid å logge maten min og jeg lager gjerne ferdig mat til dagen etterpå:) Dermed vet jeg hva jeg skal spise og hvor mye og kan ikke falle lett for fristelser:D

Maten min i dag skal se slik ut:

Havregrøt med metapure med banan og jordbær(proteinpulver) +Kaffe+omega 3

Trening

riskaker

Lunsj: Mager vanilje kesam og cottage cheese blandet med metapure vanilje+ rosiner og kanel.

Middag: frossenpizza(jaja:P)med salat og mager kesam som pizzadressing;)

Kvelds:spelt lomper med peanutsmør og bringebærsyltetøy:D (peanutsmøret er fra iherb og er sunnere:))

funlightgele:D!

Hva skal dere konsumere?:D

Gårdagens meny.

Frokost : 2 grove knekkebrød med gull-sallami.
Lunsj : Kylling m/ris og sweet`n sour saus.
Middag : 1/2 prosjon spagetti m/kjøttedeig
Trening : 1 time Bodystep m/styrke
Kvelds : Gomorgen youghurt.

Håper det ikke var for usunt.. Skal som sagt ned i vekt.
Trener 3 ganger i uka med gruppetrening som Corebar Hit, Bodystep og Step/styrke. Pluss gåturer og eg har mange barn so raua her er aldri i ro

Normalt bruker min Lunsj og vere det samme som frokost, men i går var det ett unntak.

Nutrilettshakes :P Og lasagne til middag ;)

Mini_Mamma! skrev:

Nutrilett har eg aldri lært meg å like, prøvde engang for ca 10 år sia, men kansje den er blitt bedre på smak sia då eller??? Den gang da var det en tørr og bitter smak..

Kone/Mor skrev:

Mini_Mamma! skrev:

Nutrilett har eg aldri lært meg å like, prøvde engang for ca 10 år sia, men kansje den er blitt bedre på smak sia då eller??? Den gang da var det en tørr og bitter smak..

Ha selv drukket de en del og jeg synes de smaker karamell /sjokolade og er litt kornete,kjekt med litt tyggemotstand:D:P jeg liker de:) har bare smakt sjokoladesmak:)

jeg har alltid likt nutrilettshakene ;) Bruker ca dobbelt så mye vann som det står på da. ellers blir det for tjukk konsistens for meg. Jeg bytter på å drikke de å spise en grønnsaksuppe. Og nutrilett barer. Men må alltid ha middag :) og somregel en frukt til dagen. funker ihvertfall :P

I dag var det sånn:

Halv skyr youghurt og 1 grov brødskive med kalverull.

Mellommåltid: halv protein vaffel på treningssenteret.

lunch: svinekjøttdeig(150g) og ca 100g wok grønnsaker

Middag: en fullkorn tortilla lefse med taco kjøtt og salat

Kvelds: en skyr og banan

Normalt er det havregryn med melk til frokost men orket ikke i dag.

Back
Topp