Dagens mat

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hva spiser dere idag, lille julaften? Her er det julegrøt med mandel i, marsipangris i gevinst. Til kvelds er det juletapas med spekemat til de ikke-gravide, juleskinke til meg, røkelaks, lefser, ost og kjeks :)

Her er det fisk, mer spesifikt torsk. En god lett middag før alle dagene med tung mat.

I dag blir det taco ;)

Vanligvis er det spekemat, men siden jeg er gravid utgår det med glans. Dessuten blir det fire dager på rad med julemat framover, så noe helt annet er veldig innafor!

Bestiller alltid takeaway på denne dagen:)

Har ingen tradisjoner på middag idag, så blir det vi finner på i butikken :)

Risgrøt og mølje.

Hadde vi vært hjemme hos mine foreldre hadde det blitt lutefisk og mølje.
Vurderer å lage pannekaker i dag. Bare for å ha noe lett i magen siden det blir mer enn nok med julemat fra i morgen.

Vet faktisk ikke enda :) gubben er i bassenget med barna og jeg har karret opp den meget høygravide kroppen min til å vaske over alle gulvene nå, så mat er ikke noe keg tenker på :p satser på at gubben kjøper med noe enkelt hjem :) orker ikke tung mat nå, som flere sier , det blir nok av det i dagene fremover :)

Tja si det du... Vi har noen som ikke liker grøt og noen som ikke tåler grøt. Vi glemte handle middag for i kveld i går. Så blir nok speilegg kanskje?

Eh..vi skal ha lasagnerester fra igår :p haha
Topper det vel med noe snoperier som dessert :p

Bestiller pizza idag :)

Back
Topp