Dagens lille tips!

brummemor

Gift med forumet
Dersom du ikke har kjøpt BeSafe enda;

Den koster 299,- eller 399,- mener jeg i butikken... Går du inn på denne linken, trykker på konkurranse, får du den til 199,-! [:D]

www.hts.no/verdensnyhet

-Dagens litte sparepengertips fra meg! [:)] hehe

hmm, kjekt tips og få! du mener sånn gravidbelte sant?

Veldig smart! Har brukt den en måned allerede! Godt når man er kvalm, slipper å ha beltet trykkende over magen!

ORIGINAL: Wibe^

hmm, kjekt tips og få! du mener sånn gravidbelte sant?

Ja, det er det jeg tenker på [:)]  Jeg har vært litt treg, men fikk bestillt her i dag!

ÅÅ

ups! Forrige mld ble vist litt kort gitt....
Takk for tipset,sånn skal jeg bestille meg.
Er det bare jeg som er blind,kan ikke finne svaret på spm.3 ang tilleggsutstyr. Noen som har lyst til å gi meg et lite hint?[:)]

Takker for nyttig tips[:D]

ORIGINAL: scorpio

ups! Forrige mld ble vist litt kort gitt....
Takk for tipset,sånn skal jeg bestille meg.
Er det bare jeg som er blind,kan ikke finne svaret på spm.3 ang tilleggsutstyr. Noen som har lyst til å gi meg et lite hint?[:)]

Jeg hadde også problemer med den, mener å huske at jeg skrev "vognunderstell" til slutt og jeg fikk i hvert fall kjøpe belte, så det var enten riktig eller så er de ikke så nøye på hva du svarer [;)]

Så utrolig bra tips! [:D] Hadde håpet jeg skulle få låne sånt belte, men vet ikke helt om det går allikevel... Og veldig fint å spare 100 eller 200 kr!!! Supert!

Takk for flott tips! Det skal jeg benytte meg av!

Vi må jo dele sparetipsene våre! [:D] Er jo så mye en skal ha framover, at det er greit å kunne spare litt her og der! [:D]

[:D]Dytter opp denne litt jeg, så alle ser den!  [:D]

Back
Topp