Dagens lille oul.

lovelee

Glad i forumet
Juli13-jentene
Fortalte toåringen i morges at mamma og pappa skulle dra
og se litt på babyen og finne ut om det var en gutte- eller
jentebaby. Han tenkte så det knaka, så jeg spurte hva han
trodde det var. Gutt! ropte han ut med skikkelig stjerner i
øynene :D

Men altså; nå snakker vi!
Det blir et par hakk mer virkelig etter en sånn kikk altså
wub.gif

Alt sto bra til, vi fikk et lite vink, men ellers lå han stille og
rolig og slappet av. Ikke så fotovennlig, men det går bra, de
fine bildene tar vi på utsiden.
Fine lille lillebror
wub.gif

Ble registrert inn som risikofødende pga forrige gang, og lurer
på om det rent praktisk får noen betydning utover at de
kanskje er litt mer obs på meg når det skal fødes... vil jeg
kunne få ligge på barselhotell hvis jeg klarer og vil det tro?
Ser for meg at det blir trangt om sengene på barselavdelinga
i juli...

Gratulerer med lillebror i magen. Lyst å dele med oss hvorfor du anses som risikofødende?

Gratulerer med lillebroren :-)

Gratulerer med lillebror i magen. Lyst å dele med oss hvorfor du anses som risikofødende?

Ja, ikke noe problem. Uterus atoni :) Livmor trakk seg ikke sammen ordentlig, morkaken løsnet ikke og kom ikke ut av seg selv. Etter en time blei jeg lagt i narkose og fikk den skrapt ut. Mista mye blod, fikk overført 3000ml, hele 6 sånne poser. Lå nesten en uke på sykehuset, men det gikk jo veldig fint da, og jeg fikk kjempefin oppfølging og verdens beste lille gutt :)

Gratulerer med en lillebror i magen!! :)

Gratulerer så mye med en liten gutt! :)
Så gøy at sønnen din gjettet riktig!
Trodde du også gutt?

Der jeg skal føde får man kun lov til fødestue og barselhotell om man har et normalt svangerskap og fødsel. Har man komplikasjoner går det ikke.

Gratulerer så mye med en liten gutt! :)
Så gøy at sønnen din gjettet riktig!
Trodde du også gutt?

Der jeg skal føde får man kun lov til fødestue og barselhotell om man har et normalt svangerskap og fødsel. Har man komplikasjoner går det ikke.

Ja jeg var temmelig sikker på gutt. Alt føltes så likt som sist, og så vet jeg at vi ble gravide på samme tid i syklus, så jeg hadde en ganske sterk følelse av at det ville bli tut, og den fikk vi se både ovenifra og i profil :D
Jeg har ikke noe sterkt ønske om hvor jeg ønsker å havne etter fødsel, men ser det kan bli vanskelig å sove på et tremannsrom :)

Gratulerer så mye :)

Vet ikke om det er sammenliknbart , men jeg bar på barselhotellet etter haste ks. Jeg fikk flytte over dit da jeg kunne gå på do selv og ikke trengte ekstra smertestillende eller legebehandling ca dag 2 eller 3, husker ikke helt. Vil tro du får komme på barselhotell så lenge din tilstand er slik etter fødtselen at du ikke trenger ekstra oppfølging av lege? Er jo bare jordmødre på hotellet.

Back
Topp