Dagens lille dilemma...

Banana84

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Her på østlandet har vi nå siste fulle og varme soldag for denne runden, så ut i sola må vi store og små.
Etter å ha lagt oss kl 23 i går og hatt 4 runder med amming i natt og dag tidlig kom jeg meg opp i 10 tiden i dag. Men lille tuppa sover fortsatt søtt i dobbeltsenga, inni en mur med puter. Hun er jo bare så aldeles nydelig der hun ligger, og mammahjertet klarer jo ikke finne energien og samvittigheten til å vekke henne!

Så her går jeg da... Inne i finværet og sysler med rydding og oppvaskmaskina. Jeg husker i fjor da jeg ikke hadde barn, da hadde jeg vært på stranda for lenge siden mens gjøremålene hadde venta til sola hadde gått ned...

Det er snedig dere hvordan livet forandrer seg! :Heartbigred

Her har jeg en liten som vræler når han er i vogna nå i denne varmen. Så vi må holde oss innendørs i finværet :(
Gleder meg til det blir litt kjøligere så vi kan gå ut på tur igjen ;)

Samme her. Vesla sover så søtt, men jeg har i alle fall fått brettet haugen med reine klær som har hopet seg opp de siste ukene...

Sånn var det her også med første babyen! Nå har vi kjøpt nytt hus og har utgang til terrasse og hage rett fra stuen. Så babyene sover i lekegrinden rett innenfor og så er vi på terrassen i sola :) er helt magisk! Og meget godt å ha babyer som faktisk sover denne gang, første hadde noe kolikklignende greier i maaange måneder.

Denne uka har jeg fått 1-2 timer med fri på dagen mens hun sover, og selv om det er fristende å daffe på sofaen eller på balkongen har jeg heller ryddet masse. Men etter 6 mnd med sofasitting er det jammen deilig å gjøre sånt ;)

Back
Topp