Dagens legetime

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Gav meg svar på kva som feiler ryggen min.

1: Prolaps på samme plass som dei andre gangene.

2: For store ledd på høgre side i korsryggen.

3: Slitasje i nakken.

4: For dårleg plass til nervene på høgre side, midt i nakken.

Eg er henvist videre til spesialist, for vurdering og operasjon[:-][:-]  IGJEN!!

ORIGINAL: karmøy

ORIGINAL: Sl0th

stakkars deg, masse god bbedring

Å neeei [:(] Hadde håpet du skulle slippe enda en operasjon... Stakkar snuppa!!! *SKVISEKLEMME-men-ikke-så-hardt-at-ryggen-blir-verre*

[&o] Uffe..! Er alt utløst av svangerskapet? Kan det gå bra å bli gravid flere ganger? Hvordan går det med armen din?

ORIGINAL: Escuro

Å neeei [:(] Hadde håpet du skulle slippe enda en operasjon... Stakkar snuppa!!! *SKVISEKLEMME-men-ikke-så-hardt-at-ryggen-blir-verre*

[&o] Uffe..! Er alt utløst av svangerskapet? Kan det gå bra å bli gravid flere ganger? Hvordan går det med armen din?

signerer denne frøkenen...
all min medfølelse for deg snuppa![&o]

ORIGINAL: Escuro

Det skjedde nok under fødselen, eg hadde ingen problemer under svangerskapet. Og eg SKAL bli gravid igjen, dem kan prøva å nekta meg. Men eg seier det: Eg vil ha keisersnitt då, dem som fekk det er jo bra igjen, så treng ikkje nevne ulemper til meg.
Armen min er redusert, eg mister lett ting, som mobil eller glass når eg holder det i høgre handa.

Treng eg sei at eg har vondt? [&o][&o]

Og dere som såg meg på treffet: eg er blitt verre no, klare omtrent ikkje gå til tider[:-]

Uffe... Det høres absolutt ikke godt ut! Føler med deg, når er det du skal til vurdering hos spesialist? Eller er det slik papirmølle hvor du må på venteliste...? Håper de får fikset det fort, så du får kommet deg til hektene igjen.

Det er venteliste ja men fastlegen skreiv haster på. Eg håpa at eg er frisk til 18oktober, da eg må ut i jobb til den datoen.

Back
Topp