Dagens legetime overstått

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da har jeg vært hos legen og fått snakket litt og fått svarene på hcg prøvene tatt denne uken.
Jeg husker ike tallene helt, men på mandag var de på 9000 og noe og på onsdag var de på 11000 og noedermed er jeg i dag 5 uker og fortsatt gravid

skal ta nye prøver på onsdag for sikkerhetsskyld og har beskjed om å ta det med ro i helga for blødningene har nesten stoppet nå, men de 2 siste dagene har det fremprovosert litt blødninger når jeg har løftet på og herjet litt med 2- åringen min.

Så gode nyheter! da får du ta det mero frem over og leke rolig med han i steden:)

Så bra:) Det var kjempegode nyheter! Håper du får en fin helg og at du klarer å slappe av:)

Tusen takk:-Dja i helga blir det avslapping:-)

Så bra! Du får ta deg av alle leker som er rolige og så la mannen eller andre i familien får herje og styre med 2 åringen! 

Så kjekke nyheter! Ta det med ro og slapp ekstra godt av di neste dagene, så spiren får festet seg godt!

Så herlig :-) Gratulerer med gode nyheter og slapp av skikkelig i helga!!

Tusen takk jenter:-D ja skal ta det skikkelig med ro i helga:-D

Så godt å høre! :)
Da får du følge legens råd og slappe av så godt du kan, er ikke lett med en 2 åring i hus.

Nei ikke veldig lett med en 2 åring i hus nei hehe men sambo får ta i et ekstra tak denne helga. slik at jeg blir klar for å jobbe over helga igjen.

Jeg har en del smerter i bekkenet allerede (hadde kraftig bekkenløsning sist) og frykter at jeg må sykmeldes tidlig så må få jobba opp litt sykmeldingsgrunnlag og for at det skal holde til foreldrepenger. så må bare komme i gang igjen.

Åååh, så utrolig gode nyheter da :D

Lene deg litt tilbake å nye hvilen du nå. Så mannen kan dulle å dalle med lille :D

Kjenner jeg gleeeder meg til gubben kommer hjem selv i dag, er sååååå trøtt.....

Nå må lillespire feste seg ordentlgi da i maven din ;)

Tusen takk, ja krysser virkelig fingrene for det nå:-D

Nå ble jeg glad!!:D Har tenkt på deg og ventet i spenning! Godt å høre alt går bra:):) Du får oppdatere tickeren din litt, den sier du er i uke 4+5 den. Håper du får en fantastisk helg med ro og hvile for deg og lille<3:d>

Så utrolig koselig å høre at man blir tenkt på

ja tickeren blir feil når jeg skriver den terminen vi regner, de regner visst 2 dager mindre i utlandet eller noe... får sette 14 juni isteden for 16 så blir det vel riktig kanskje:-DFår se på det i kveld når gullet har lagt seg, er alene med han i kveld:-)

Så fantastiske nyheter! Vil jo ha deg her i juniklubben, sammen med meg emoticon
Legg deg ned og RUUUG! La mannen fly etter R og bare kos deg :)

Novembergull med juniskatt skrev:
Så fantastiske nyheter! Vil jo ha deg her i juniklubben, sammen med meg emoticon
Legg deg ned og RUUUG! La mannen fly etter R og bare kos deg :)

Ja var koselig å komme i samme terminklubb daemoticon

Ja han er på jobb i kveld, men resten av helga skal han få ta seg av Robert altså for du snakker den ungen er aktiv hehehe

SÅ gode nyheter:-D 

Nå må du ta vare på deg selv og lille bolla og bare bli vartet opp av din kjære:-D
Jeg kjenner at jeg er helt utslitt av min 4,5 åring iblant så kan tenke meg at det er full kjør for dere som har yngre barn.. 

Så utrolig glad på dine vegne :D Du får ruge godt i helga slik at den lille inni magen din får feste seg skikkelig :)

Skjønner godt det er stritt med en 2-åring. Kjenner jeg blir helt utkjørt av min egen :) Godt vi har mennene som kan avlaste oss litt ekstra nå når vi ikke er helt i "form" :)

Ha ei god helg :)

Tusen takk jenter:-D

Ja skal ruge så godt jeg bare kan denne helga, men han krever sitt denne aktive 2 åringen ja hehe

Back
Topp