Dagens latter!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hva har du ledd av i dag?

Godt spørsmål. Gilmore girls, modern family, lille frøken som bæsja og prompa, barn som intervjuer jurgen klopp. Og det er det jeg kommer på:)

Den lille sjamøren min, med alltid et liten lurt smil:)

Åh, det er mye. Stort sett ting eldste sier eller minste gjør. Idag sutta han fornøyd badevann ut av vaskekluten han hadde fått tak på. :o Bra jeg bare har kokkosolje i badevannet. :P

Dagens beste var når lillesnuppa bada Tydelig at ho har det artig, såå gøy å se på når ho smiler, plasker og spreller :D Og så når ho "glefser" etter lekene vi holder frem. Alt skal jo smakes på:D

Gullkorn fra mellomste ( snart 3 år): mamma, e du stor? Meg: Mja, litt stor kanskje? Mellomste: eg klare isje blåse meg opp store som deg mamma! ( blåser opp magen) haha! Er ikke sååå stor altså:p

Haha, og en annen kveld da jeg la han, sko han absolutt hente noe når jeg holdt på å legge han. Etter gjentatte nei fra meg, mye om og men og diskutering opp og i mente, ser han strengt på meg, legger hånda på kinnet mitt og sier: slukk ( lukk) øynene dine, og syng fint. Måtte jo bare gjøre som han sa da ( haha) Så lister han seg ut døren og piler opp trappa for å hente det han skulle:p blir fort utspekulerte ja!

Så koslig tråd :D

Jeg lo av mini når hun lo når jeg blåste på magen hennes, og når hun lagde tidenes grimase når hun fikk smake eplemos for første gang, og når jeg i byen måtte leke "finte-leken" med en fremmed på gata. Hahaha, det er så flaut det :p

Lillebror som snudde seg fra rygg til mage for første gang mens jeg sto med ryggen til. Storesøster gjorde akkurat det samme, så da gikk jeg glipp av det hos begge barna. :o :P

Eldstejenta har lært seg at mamma og pappa blir veldig sjarmert når hun sier "vær så snill" uoppfordret, og da er det vanskelig å holde latteren inne mens hun legger hodet på siden og ber så pent :P

For en fin tråd! Kos å lese om alles "høydepunkt"!
I dag lo mini for første gang, sånn trillende latter! Så gøy:)
Og han har funnet stemmen sin så han liksom roper ut i glede! Blidfisen min:)

De eldste barna sin reaksjon over å få popcorn og brus til barne-TV: hoppet opp og ned av glede og glemte nesten tv'n:)

Back
Topp