Dagens lættis! (",)

Cailen

Betatt av forumet
Jeg fikk telefon fra kjærsten min nå. Han og sønnen vår er hos svigers, og vi har ikke fortalt om graviditeten enda.

Jeg er hjemme å slapper av fordi jeg ikke er i forn. Svigerfar spurte om det var en i magen som var grunnen til det, og da hadde kjæresten min blitt så satt ut at han utbrøt: "Ehh..Håper ikke det"

Hahaha.. jeg ler meg ihjæl!

Ha ha... Da blir det jo veldig gøy når dere skal fortelle det da... Bra svar!!!

Haha, for en kommentar da hihi

hahahaha :P
Huff, er ikke alltid lett å vite hva man skal svare når man får det slik direkte :P 

Vi har "liksom" prøvd å holde det hemmelig, men så var gubben hos sine foreldre og klarer da å si noe slikt som : "Nei Sommernurk er jo kvalm hele tiden så....." Og der var den katta ute av sekken ^^

Har noen få som vet det, men har ikke sagt noe til min mor. Noe jeg kommer til og gjøre i uke 18, hvis alt går bra. Da skal jeg rett og slett ta tog fra st.olavs til ho og dukke helt uventa opp. Er man heldig har man fått litt mage og da.

Atannia skrev:
Har noen få som vet det, men har ikke sagt noe til min mor. Noe jeg kommer til og gjøre i uke 18, hvis alt går bra. Da skal jeg rett og slett ta tog fra st.olavs til ho og dukke helt uventa opp. Er man heldig har man fått litt mage og da.

Oj..har du klart å ikke fortelle det? Så flink du er til å holde på hemmeligheter. Tenk så overasket hun blir. <3

Min mor fikk vite det samme dagen som jeg testet, men jeg hadde nok ikke klart å holde det skjult for henne uansett for vi har et veldig spesiellt bånd.

Jeg tok testen hos en venninde, da jeg og minsten kjørte hjemover var jeg veldig oppspilt. Tenkte på mamma som også er naboen vår hele veien hvem og hvordan hun ville reagere. Da jeg kjørte inn i gården sto mamma ute på plassen. Hun hadde følt på seg at det var noe spesiellt som hadde skjedd. <3

Jeg har måttet fortelle nærmeste familien det for jeg har vært og er veldig redusert. Godt å ha hjelp og støtte når en er dårlig. (",)

Kjæresten min ble så snål at svigers hadde skjønt at det var noe på gang (selv etter hans flotte bortforklaring) hehe... Så nå vet de det også.

Jeg har en god følelse på dette, for jeg er så utrolig mye kvalm. Også har jeg sett hjertet til spira på ul.

Sommernurkftw skrev:
Vi har "liksom" prøvd å holde det hemmelig, men så var gubben hos sine foreldre og klarer da å si noe slikt som : "Nei Sommernurk er jo kvalm hele tiden så....." Og der var den katta ute av sekken ^^

Haha..det er godt vi er flere.. ;-)

Virrus skrev:
hahahaha :P
Huff, er ikke alltid lett å vite hva man skal svare når man får det slik direkte :P

Nei det er helt sikkert! =)

Back
Topp