Dagens kupp!

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Jeg er jo medlem av en drøss av disse "kjøpe, selge, gis bort" gruppene på facebook, og i dag er jeg rimlig glad for det!

Jeg kom nemlig over ei som skulle selge en drøss med klær fra str 50-62 - til den nette pris av 400,-!

I pakken var det bla. 30 bodier, 11 bukser, 11 pysjer, en utedress, strømpebukser, innedresser, lue, innevotter og sokker! Ny pris for alt av klær - alt fra refleks til hm og plagg fra knerten og karoline - nesten 3000!!! 

Gutten som har brukt det ble født 11 april i år, så satser på at april 2013 blir lik som årets april mnd :P

Og for å toppe det hele, bor hun som skal selge det to gater ovenfor her...så hun skulle si ifra når gutten hennes vokste fra noe nytt :D

Det er kjekt med slike kupp :) Jeg har ei venninne som jeg skal få en del klær av. Veldig kjekt :)

Så gøy :) å ikke minst gøy å få noen å arve fra, som er født på samme årstid :)

Følte jeg hadde vært skikkelig økonomisk smart da jeg kom hjem og kikket gjennom alt sammen. Og mannen ble faktisk ganske fornøyd han au!

Og det er helt utrolig hvor smått det er !
Kan ikke huske at ungene var så små, enda Noah'n nesten svømte i str.50 da han ble født! 

Der har du vært heldig, ja!! Gøy å gjøre sånne kupp!! :D Og så bra hun skulle tenke på deg mtp mer arveklær!! Fint! :))

Back
Topp