Dagens kupp!! (voksiposer)

@ngel

Glad i forumet
 (kun trekket)(sommerdyne)
(Voksi Activ 0-6)
En slik pose, bare at den jeg kjøpte var lyseblå camo på både inn- og utsiden.

(2 stk. blondekluter)

+ at jeg kjøpte med reisesengmadrass fra Voksi

Alt dette betalte jeg ca 1400,- for [:D]  (må legge til at alt er NYTT) kjekt med fabrikkutsalg fra Ullkorga. [:D]

Så flott da! Grattis med nytt og fint utstyr [:D]

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

hvor i svarte kan du få tak i allt det der til den prisen? bor du ved fabrikken eller?[:)]

Hehe...jepp...eller der hvor den var da, de skal jo slutte med Voksi siden HTS tok over, derfor solgte de ut alt de hadde nå. [:D]

hvor i svarte kan du få tak i allt det der til den prisen? bor du ved fabrikken eller?[:)]

Ja, det var virkelig ett kupp!! Heldig du!

ORIGINAL: @ngel

Hehe...jepp...eller der hvor den var da, de skal jo slutte med Voksi siden HTS tok over, derfor solgte de ut alt de hadde nå. [:D]

Er det noen mulighet i havet for at du kunne kjøpt til meg også og sendt??[:D]

ORIGINAL: gira

Saken er den at de startet dette salget på mandag og jeg tror ikke de har mye igjen. og...jeg bor noen mil unna da. (liksom ikke bare å stikke innom dessverre.) Ellers hadde jeg med glede gjort det for deg. Men, du kan jo ta en tlf til Ullkorga og spørre om de vil sende deg. (aner ikke om de gjør sånt, men verdt et forsøk såklart.)

ORIGINAL: gira

Saken er den at de startet dette salget på mandag og jeg tror ikke de har mye igjen. og...jeg bor noen mil unna da. (liksom ikke bare å stikke innom dessverre.) Ellers hadde jeg med glede gjort det for deg. Men, du kan jo ta en tlf til Ullkorga og spørre om de vil sende deg. (aner ikke om de gjør sånt, men verdt et forsøk såklart.)

det kan jeg[;)]
hvor ligger det? kan du hjelpe meg å finne rett sted og nr?[;)]

Back
Topp