Dagens kraftanstrengelse

Hehe, funn... Hadde aldri klart det :)
Godt jeg skal føde med sokker på! Freeker helt ut vis noen kommer nær føttene mine, vis jeg ikke har sokker på :P

Klipte de selv her om dagen, prosjekt!

Ja, det er en jobb i seg selv det der. ;) Pluss mye annet som tar laaang tid for tiden. :P

Da var tåneglene klippet og lakket. Var jammen ikke enkelt lenger, men nå er hvertfall tåneglene ok til fødsel :p
Ikke at jeg trur jordmor bryr seg men greit for egen selvfølelse :D
Lakket?? :O wow! Skulle ønske jeg fikk til det nå...

Da var tåneglene klippet og lakket. Var jammen ikke enkelt lenger, men nå er hvertfall tåneglene ok til fødsel :p
Å hjelpes:-) Det spørs om jeg klarer nå:-) Kanskje jeg skal prøve:-)

ååh, jeg skulle ønske jeg klarte å klippe tåneglene mine! Tror jeg må spørre mamma :P

Skjønner hva du mener med selvfølelsen, handler jo om at vi skal føle oss litt freshe selv om vi er gravide. Fikk lyst til å lakke neglene mine nå jeg også. Får se om jeg klarer det eller så spørr jeg samboeren min :)

Det sku eg og gjort! Hvertfall klipt de :P men tiltak! Hehe

Skulle gjerne gjort det samme, men klarer knapt å få på meg sko så har ikke store forhåpninger om å klippe/lakke tåneglene på egenhånd..

Jeg trur jeg må betale noen hvis jeg sksl få ordnet det. Har ikke sjans i havet å få det til selv:(

Vurderte faktisk å stelle litt pent med bena selv. :)

Sitter her nybadet og nyfilet på beina. Er heldig som klarer å nå noenlunde til beina. MEN! Har fått mannen til å lakke! Woohoo! Så nå venter eg bare på at han skal løsrive seg fra TV :-D

Føttene er straks fødeklare <3

Hihi!! Er litt av et arbeid det ja! Må ty til å lakke neglene selv her en dag eller spør sambo. Men stopper ikke å bli fasinert av hvor mye han klarer å grise :p hihi

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Jeg var på fotpleie for et par uker siden- fikk helt nye føtter med babyhud (nesten :p). De er enda kjempefine heldigvis :-) Lakket de ikke da, tenkte å få samboeren til å gjøre det før julebordet vårt neste helg ;-) da varer det kanskje til fødsel!

tante er heldigvis fotpleier, så har vert hos henne to ganger for negleklipp og litt stell :) en lykke å få noen til å gjøre det man ikke klarer selv :)

Back
Topp