Dagens klagetråd!

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg kommet til det punktet der jeg må innse at jeg er kronisk syk og jeg er så deprimert! For et par år siden hadde jeg drømmer og ambisjoner om å utdanne meg bra så familien min og jeg kunne ha det bra! Nå er ambisjonene mine å få uføretrygd slik at jeg kan komme meg igjennom dagen uten å få angstanfall fordi jeg ikke strekker til. Skal jeg jobbe må hus og familie vike helt. Skal jeg være mamma så må jobben vike helt og det gjør meg deprimert. Gruer meg til å gå til nav :( huff dette er nederlag for meg :( sånn da har jeg klagd litt;)

Uff kjedelig situasjon sender over en klem og motivasjon til å klare de neste ukene/ dagene;)

Det har du helt klart lov til å klage over! Håper det ordner seg med uføretrygd. Skjønner at nederlaget er tungt å bære.

Jeg skjønner at det føles som et nederlag. Det er lov å klage når alt av planer og drømmer faller i grus.

Hør på Sogn78! :-) Sender deg en klem! For en kjip situasjon...

Klem til deg ;)

Åh, skjønner veldig godt frustrasjonen din!! Husk å senk kravene til deg selv, å være mor er den aller aller viktigste jobben!!! Klem til deg

Back
Topp