Dagens klage..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Er så utrolig gåen i hele kroppen, vondt i hode, er på minus siden på energinivået, å magen, den har stoppet opp, får ikke start på den igjen (blir irritert) :/ å bekkenet har slått seg helt vrang, gjør så vondt å gå :/ også skal vi enda starte på hytta i morgen, vet ikke om jeg klarer det!

Huff a meg :( Da kan dagen bare bli bedre får vi håpe :)
Ikke still så mange krav til deg selv eller de rundt deg- ta det som det kommer!
Slapp av og drikk rikelig, ikke så godt med aktivitet viss bekkenet krangler :) Kiwi skal vist hjelpe :) Håper du får magen på gli :P

Usj a meg.
Sender en god bedring klem å håper du føler deg bedre utover dagen.
Klem

Hadde det bare vært og hive beina på bordet å ikke gjort noe, men viss jeg gjør det så er det ikke noe som blir gjort, mannen vet ikke hva husarbeid er for noe. Ryddet kjøkkenet i går før jeg dro for og hente hunden som var 14 mil unna, når jeg kom tilbake, 5 timer etter så det ut som det aldri var blitt ryddet på kjøkkenet, men da nektet jeg og så ifra til mannen, som ryddet opp etter seg..

Uff da.. prøv å ta det med ro og ikke stress. La rot være rot hvis mannen ikke er voksen nok til å ta litt ansvar.
Sender deg en stor klem!

Jeg har også hørt at kiwi funker :) Svisker skal også funke, men det frister kanskje ikke så mye ;)

La husarbeid være - det gjør ikke noen bedre at du sliter og har det vondt. Sleng de bena på bordet med god samvittighet - for din egen, den lilles og restn av familien sin del :) Lettere sagt enn gjort, men prøv i hvert fall litt.
Hååper du får det bedre utover dagen.

Kiwi har ikke fungert på meg, noen ganger :/ svisker er noe jeg virkelig ikke klarer å spise :p
Men har løsnet litt i magen nå, så det hjalp veldig :) men energinivået går bare lengere ned på minus siden :/ vente til mannen kommer hjem så skal jeg legge meg ned på sofaen, eller i senga å slappe litt av :)

Energinivået har steget litt :) så har fådt bakt brød :) og uten at jeg sa noe tok mannen oppvasken :p

Back
Topp