Dagens kjøp. Nostalgi!

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Ååh glede. Dette er dagens kjøp, den tidløse stolen hokus pokus :woot: :love017 :

243EAFA7-2F64-46F9-935D-F578FDF79CF6.jpeg

Både jeg og pappen hadde en slik som liten :D tidløs stol som har blitt laget siden 60 tallet. Men så ble den trukket fra det norske markedet i 2013:mad:. Tradisjoner betyr mye for meg, så når jeg fant en pent brukt en fra 2012 til salgs slo til. Den er helt lik min selvom min er fra 1989. Så designer er tidløs. Stolen kan bruke som spisestol, legges ned å bli gyngehest eller sitteplass med bord.

Hvem flere hadde en slik stol:)? Hvilken farge? er «din» forsatt i bruk?

Sniker fra februar [emoji4] Moren min har kjøpt en sånn til sønnen vår. De er kjempekjekke! De selges i Strømstad, hvis noen flere leter etter de [emoji4]

Sniker fra februar [emoji4] Moren min har kjøpt en sånn til sønnen vår. De er kjempekjekke! De selges i Strømstad, hvis noen flere leter etter de [emoji4]

Snik i vei :angelic: hehe. Vet du hvilken butikk i Strømstad hun kjøpte på ? Jeg var der i høst men så den ikke. Tenkte kanskje de solgte reserve trekk, så vi kan trekk den om i blå :happy:

Snik i vei :angelic: hehe. Vet du hvilken butikk i Strømstad hun kjøpte på ? Jeg var der i høst men så den ikke. Tenkte kanskje de solgte reserve trekk, så vi kan trekk den om i blå :happy:

Ja, på Kattis Babyshop ( http://www.kattisbabyshop.se ) kjøpte hun den [emoji4] De står fortsatt som forhandlere av stolen på hjemmesiden til de som produserer stolen, så det går jo an å sende en mail og spørre om de kan fikse det til deg. Eventuelt sende mail direkte til produsenten (http://www.barnsangsfabriken.se) [emoji4]

Jeg hadde en slik når jeg var liten, den var rød og blå. Tantebarna mine bruker den enda når de er hos foreldrene mine, og det skal nok jenta mi også gjøre :) Så morsomt at de enda er i produksjon!

Jeg hadde en slik når jeg var liten, den var rød og blå. Tantebarna mine bruker den enda når de er hos foreldrene mine, og det skal nok jenta mi også gjøre :) Så morsomt at de enda er i produksjon!
Så koselig :) min hjemme blir også bruk til tantebarn og andre små slektninger

Sniker fra desember. Min bestemor har en slik stående hos seg som mamma brukte til oss da vi var små, og både meg og søsteren min har brukt den til våre barn når vi har vært på besøk :happy: den er brun, og trekket er hvitt med noen figurer på :)

Back
Topp