Dagens jordmor time er unnagjort :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Da var eg ferdig hos jordmor for denne gang også :)
Alt var fint, både blodtrykk, hjertelyd og blodprosenten. Litt smårusk i urinen,men ingenting og sette fingen på.
Sf målet var nå på 33cm(er uke 34+2 nå :) )
Vekta står på det samme som sist :D Wuhuu,trenger ikkje mer kiloer nå...
Snakket litt om vekstkontrollen eg var på og hun mente at dem ikkje burde la meg gå til termin om det skjer. MEd tanke på stor bebi og min eldste som var 4,1kg(ikkje serlig stor da men) satt fast og måtte dras ut og det var jævlig for meg og han da han ble lam på hans høyre side av ansiktet og har ennda spor etter det. Så hun sa at viss eg gikk til neste vekstkontoll(uke 38) skulle eg gi beskjed om dette om dem ikkje sa noe selv.
Håper virkleig dem tar hensyn til det om det skulle være tilfelle at eg går så lenge.

Neste time er om 2 uker og da skulle hun kjenne nedentil om det var blitt modent. :eek:

Så spennende, det begynner virkelig å nærme seg for enkelte nå!! :) Føler jeg ligger en etappe bak mange av dere da jeg venter så sent i mnd, men veldig spennende å følge med på dere! :D

Hvor mye prosent over lå babyen på den siste ultralyden? Min var 10 % over forrige gang og jeg er veldig spent på neste!

Spennende spennende! Kanskje ikke så lenge til du har baby da :-)

Hun lå 15 % over.. Er også spent på neste kontroll som er 19 juni(uke 38).. Når skal du?

Jeg skal tilbake om tre uker for ny ul. Hun var 10% over forrige. Jeg var en baby på over 5 kg og fikk oksygenmangel under fødsel, da gikk mamma to uker på overtid!

Back
Topp