Dagens innlegg!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Kaster meg på trådstarter-trenden!![:D] Nå er det jo så mye som skjer her at jeg nesten ikke holder følge!!

Idag har Casper vært på 3mnd kontroll og fått vaksine! Uff...liker IKKE å høre disse grusomme smertehylene fra de små...[&o] Stakkars lillegutt...var utrøstelig i 30 minutter! Heldigvis ser det ut som om vi slipper feber i kveld da...
Han veier nå 6596 gram og er 61 cm lang![:D] Store fine gutten min!

Tobias er stort sett bare trassete og sutrete om dagen... Regner med det er en blanding av vanlig trass og litt sjalusi...[:)] Uansett er det utrolig slitsomt, og vi må tre varsomt for at han ikke skal klikke i vinkel! Tenk om jeg tok på høyre sko FØR venstre da!! Eller om jeg legger osten feil vei på skiva!!![&:]

Ha en herlig uke snupper!![:D]

ha ha ha den trassen!! Kjenner godt til hva du skriver her, så sorry for at jeg ler!![:)][8|]
Men det er sikkert som du sier, en god (?) blanding av trass og sjalusi!

Så stor og fin casper har blitt da![:)] tiden går sååå fort!!

Ja, var veldig til liv her i dag [:D]

Håper de slepp feber...er jo ikkje noko særleg på toppen av sprøyte"mishandlinga" [&:] Trass og sjalusi i herlig forening...veit ikkje om det er noko trøst, men det går over litt etter litt [:)] Her er det mest glede av kvarandre no...(minsten er 10mnd). Ehem...det vil vel sei...dei liker å irritere kvarandre [8|] Han dilter etter og drar i storesøster, ho har ein form for kosemoseoverdose/holde godt fast som får han til å hyyle i protest [:)] Men så kan dei ha det supermorsomt og få totalt latterkrampe neste sekund...dei e herlige!!

Så stor Casper er blitt. De sprøytene er ikke noe morsomme, får trøste seg med at det er god for mye[8D][:)]

Den trassen[&:][:@][:@][:@][:@][&o] Det er virkelig slitsomt. Av og til kan man ikke annet enn å le av trassertene når de står på gulvet og hopper av sinne, hylene er så høye at hele gata hører dem[&:][8D] Og husk: IKKE legge frem den lilla bukse istede for den rosa[&:]

Haha ja det tar tid når de trasser , får bare legge inn litt slakk i timeplanen så går det bedre, for trasse gjør de uansett, linea får trasse ferdig, og da kommer hun gjerne å sier , nå er jeg ferdig å gråte[:D] Jeg sier ofte når hun trasse att det er lov å gråte,må bare få det ut og att jeg er her når hun er ferdig også[:D] det er faktisk slik att når mamma har sakt nei så er det slik. har forklart hvorfor ......når hun ikke kommer noen vei med hylingen går det fortere over

Back
Topp