Dagens idiotsitat.....

Dollface

Forumet er livet
VIP
"Noen som vet hvor man får tak i regntrekk til vogn?"

"På EURORPIS! Jeg kjøpte BILSTOL der og det merket var god kvalitet, så da er sikkert regntrekket like bra....."

Jeg hadde ALDRI kjøpt bilstol på Europris, Obs eller Biltema!

Mrs. Careface skrev:

og jeg hadde heller aldri sammenlignet kvaliteten på et regntrekk og en bilstol....

Dollface skrev:

Mrs. Careface skrev:

og jeg hadde heller aldri sammenlignet kvaliteten på et regntrekk og en bilstol....

Absolutt ikke!

Det var nesten litt trist......

Hvis bilstolene er godkjent, hvorfor kan man ikke kjøpe dem på Europris? 

immababy skrev:

fordi godkjent ikke er det samme som tryggest...

alle bilstoler som testes i tester av forbrukerrådet er godkjent..
allikevel er det stoler i de testene som aldri burde vært i salg fordi de oppnår minimumspoeng og ikke gir den beskyttelse som skal til ved en kollisjon...
De stolene som biltema, obs og europris selger, er heller ikke testet her i Norge - og da jeg spurte Europris om hvor og hvordan de er testet, greide de ikke å komme opp med noe akseptabelt svar, annet enn at de var godkjent og blablabla....

Dollface skrev:

immababy skrev:

allikevel er det stoler i de testene som aldri burde vært i salg fordi de oppnår minimumspoeng og ikke gir den beskyttelse som skal til ved en kollisjon...
De stolene som biltema, obs og europris selger, er heller ikke testet her i Norge - og da jeg spurte Europris om hvor og hvordan de er testet, greide de ikke å komme opp med noe akseptabelt svar, annet enn at de var godkjent og blablabla....

Åh, såpass ... 
Har aldri kjøpt der og kommer nok ikke gjøre det heller.
Men rart det er lov å selge så dårlige stoler her i Norge da .. 

immababy skrev:

Dollface skrev:

immababy skrev:

Åh, såpass ... 
Har aldri kjøpt der og kommer nok ikke gjøre det heller.
Men rart det er lov å selge så dårlige stoler her i Norge da .. 

mye det er rart er lovlig....

Idiotien her er vel å sammenligne regntrekk med bilstol. 

Europris selger mye skrap, men også merkevareprodukter. Hadde dem solgt maxi cosi så hadde jeg nok kjøpt det der uten å tenke "æsj, europris...". 

Forøvrig så kjøpte jeg en vognpose der som i hovedsak skulle være til reservevogna hos besteforeldrene, men jeg likte den så godt at vi nå bruker den i hovedvogna. Ikke drep meg :P

immababy skrev:

Selvfølgelig kan man kjøpe dem, men en bilstol som har klart minstekravet er ikke nødvendigvis spesielt god i en eventuell kollisjon, dessverre. Syns de burde heve minstekravet for bilstoler jeg altså, er tragisk at folk kjøper dritt bare fordi de er billige og fordi det gikk bra med folk som satt uten bilbelte da de var små. o_O

haha....

til careface; biltema selger maxi cosi, men det ville du ikke kjøpt der, men kun på abyshop??

Juras skrev:
haha....

til careface; biltema selger maxi cosi, men det ville du ikke kjøpt der, men kun på abyshop??

Sist jeg sjekket så selger vel ikke Biltema maxi cosi. Har ikke noe med hvor man kjøper vare men er vel heller merket og hovedlevrandør av setet.

heidu skrev:
Hvorfor iallverden bry seg om hvor andre handler???
*littforgodtid*

noen må holde verden igang på dagtid når alle andre er på jobb vettuh...

forøvrig er det søndag og store deler av landet er lammet av det som heter "avslapning" - dvs for min del å ligge henslengt på sofaen og glo seg ihjel på facebook mens verden går forbi....

Juras skrev:
haha....

Du tenker vel på Torshov bilrekvisita? De har aldri solgt Maxi Cosi på Biltema her i hvertfall.

Mrs. Careface skrev:

Back
Topp