Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
Mrs. Careface skrev:Jeg hadde ALDRI kjøpt bilstol på Europris, Obs eller Biltema!
og jeg hadde heller aldri sammenlignet kvaliteten på et regntrekk og en bilstol....
Hvis bilstolene er godkjent, hvorfor kan man ikke kjøpe dem på Europris?immababy skrev:
Dollface skrev:
Hvis bilstolene er godkjent, hvorfor kan man ikke kjøpe dem på Europris?immababy skrev:
fordi godkjent ikke er det samme som tryggest...
alle bilstoler som testes i tester av forbrukerrådet er godkjent..
allikevel er det stoler i de testene som aldri burde vært i salg fordi de oppnår minimumspoeng og ikke gir den beskyttelse som skal til ved en kollisjon...
De stolene som biltema, obs og europris selger, er heller ikke testet her i Norge - og da jeg spurte Europris om hvor og hvordan de er testet, greide de ikke å komme opp med noe akseptabelt svar, annet enn at de var godkjent og blablabla....
immababy skrev:
Dollface skrev:
fordi godkjent ikke er det samme som tryggest...
alle bilstoler som testes i tester av forbrukerrådet er godkjent..
allikevel er det stoler i de testene som aldri burde vært i salg fordi de oppnår minimumspoeng og ikke gir den beskyttelse som skal til ved en kollisjon...
De stolene som biltema, obs og europris selger, er heller ikke testet her i Norge - og da jeg spurte Europris om hvor og hvordan de er testet, greide de ikke å komme opp med noe akseptabelt svar, annet enn at de var godkjent og blablabla....
Åh, såpass ...
Har aldri kjøpt der og kommer nok ikke gjøre det heller.
Men rart det er lov å selge så dårlige stoler her i Norge da ..
haha....Juras skrev:
til careface; biltema selger maxi cosi, men det ville du ikke kjøpt der, men kun på abyshop??
Hvorfor iallverden bry seg om hvor andre handler???heidu skrev:
*littforgodtid*
Mrs. Careface skrev:Jeg hadde ALDRI kjøpt bilstol på Europris, Obs eller Biltema!