Dagens hurrah-tråd!

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg er 8 uker i dag!
2 dager til min 2. UL
4 uker til magiske grensen
32 uker til termin

Har dere også noe å være glad for i dag???

Hurra for 8 uker :D

Jeg kan jo juble for mine 10+4 også :D

Gratulerer med 8 uker! Hurra! :)

Jeg jubler for at jeg skal fortelle sjefen om babisen i dag! Og for at vi er helt ute av skapet i morgen! Jippi!!

Gratulerer så mye :)

Jeg roper hurra fordi jeg er 7+2, og rykker stadig nærmere mål. (Her tar vi en dag av gangen) :)
Og så roper jeg et veldig høyt hurra fordi jeg sitter med et perfekt ultralydbilde i hendene akkurat nå, og jeg vet at et perfekt lite knøtt på ca 1 cm vokser inni meg :)

Gratulerer til dere alle :)

Jeg roper Hurra for 11+1 idag, bare en liten uke til jeg har passert de magiske 12 ukene :) Juhuuu!!!

Gratulerer

Jubler for mine 9+6 idag jeg,og bare 2 uker til magiske 12

Gratulerer jenter!!
7+1 i dag selv \o/ Vi kryper stadig nærmere mai!! :-D

Gratulerer!! :-)

Jeg er 10+6 idag, snart bare en uke igjen til 12 uker!! I går kveld fortalte vi vår eldste gutt at han, hvis alt går bra, blir storebror igjen i mai. Han ble litt rar med en gang, men så ut til å ta det med fatning ;-) Vi fortalte det nå, siden jeg er sykmeldt og han lurer jo på hva som feiler meg og blir bekymret (han er 7,5 år) Han sa han ikke ville ha en bror til, men ei søster fordi jentebabyer var mye snilllere og skrek mindre enn guttebabyer hehe  Han også at jeg måtte passe på hva jeg spiste og drakk fordi babyen delte alt med meg, for det hadde han sett på reklamen. Hehe, ganske søt da!

Back
Topp