Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg roper hurra fordi jeg er 7+2, og rykker stadig nærmere mål. (Her tar vi en dag av gangen) :)
Og så roper jeg et veldig høyt hurra fordi jeg sitter med et perfekt ultralydbilde i hendene akkurat nå, og jeg vet at et perfekt lite knøtt på ca 1 cm vokser inni meg :)
Jeg er 10+6 idag, snart bare en uke igjen til 12 uker!! I går kveld fortalte vi vår eldste gutt at han, hvis alt går bra, blir storebror igjen i mai. Han ble litt rar med en gang, men så ut til å ta det med fatning ;-) Vi fortalte det nå, siden jeg er sykmeldt og han lurer jo på hva som feiler meg og blir bekymret (han er 7,5 år) Han sa han ikke ville ha en bror til, men ei søster fordi jentebabyer var mye snilllere og skrek mindre enn guttebabyer hehe Han også at jeg måtte passe på hva jeg spiste og drakk fordi babyen delte alt med meg, for det hadde han sett på reklamen. Hehe, ganske søt da!