Dagens horoskop

Liidsi

Elsker forumet
Dagen starter med en hyggelig hendelse som setter deg i et strålende humør. Et økonomisk utspill som kommer i dag er absolutt verd å vurdere nærmere.

Vel, dagen startet med at Markus snublet i trappen når han skulle gå opp og slo haka i en metallsak på det øverste trinnet og fikk et stort kutt under haka. Måtte til legen. Slapp heldigvis å sy. Måtte renses og fikk satt strips på. Så nei dagen startet ikke med en hyggelig hendelse som satt meg i strålende humør.

Så har vi Nav da som trakk meg for mye i sykepenger. En annen hendelse som ikke satt meg i strålende humør. Vil vel heller ikke si at det er et økonomisk utspill som er verdt å vurdere nærmere.

MEN men dagen er enda ikke over. Håper jeg har noen gode overraskelser i vente[:D]

Uff da...stakkars lille Markusen din...[&o]
God bedring til ham...[:)]

Håper dagen din ble bedre etterhvert!! Man kan ikke alltid stole på horoskop, nei![>:][:)]

Hehe..Ser ut som et lite bomskudd der ja[:D]
Håper det går bra med lillegutten din da[8|]
Men fikk du noen hyggelige overraskelser på tampen av dagen i går? Eller fortsatte dagen i samme banen[:D]

ORIGINAL: lovibem

Hehe..Ser ut som et lite bomskudd der ja[:D]
Håper det går bra med lillegutten din da[8|]
Men fikk du noen hyggelige overraskelser på tampen av dagen i går? Eller fortsatte dagen i samme banen[:D]

Bomskudd ja. [:-] Joda, Markus er i strålende humør. [:)] virker ikke som det plager han lenger. Er samme gutten igjen som før [:D] og kuttet ser ikke så verst ut.
Skjedde ikke noe mer i går, ingen flere overraskelser.

Men fikk en gledelig overraskelse i dag da. Nav fant ut hva de hadde gjort feil og har rettet det opp (etter litt mas fra meg da) [:D]

Back
Topp