Dagens høydepunkt!

mamma84

Glad i forumet
Da er det snart tid for Hotel Cæsar!!!
Jeg er avhengig og stolt av det!!! Så da er det 10 min til jeg forsvinner herfra!!!

Måtte bare dele det med dere!!!!

PS. Jeg hadde håpet at Christian skulle bli Konsernsjef!!! Jeg heier på han!

Da er gubben din en klok mann!!!![:D][:D][:D]

[:D][:D][:D]

jeg har sett dagens hotel cæsar,å vet hvem som blir konsørn sjef....skal jeg si det....hehe[:D]

helt hekta jeg og,di er jo så gode å spille!men nå tar det jo helt av.....[8D]

Jeg vet at det er Scott, men det er dumt syntes jeg!!!!

Helt enig...hadde håpet på Christian jeg og... Og nå er Juni gravid også??? BLir bare mer og mer innviklet..når hun blir frisk, så kankskje hun dukker opp her på forumet??? Hehehe. Og trodde ikke barn klarte seg når mor ligger i koma. Nei nå gleder jeg meg til å se mandagens episode...

Det er alltid mest spennende slutt på fredager for da må jeg vente helt til mandag!!!

Skulle ønske de sendte det 7 dager i uken og at hver episode varte i en time....

Å, nei! Ikke kom med SÅNNE forslag da..
Stakkars oss som ikke har mange kanaler å velge i.. Cæsar tar altforstor plass allerede[8D]

Jaja, skal ikke starte noen krangel på DET, nei[8D]

gubben her å er helt hekta, jeg ordner barna til natten jeg når cæsar holder på.[:D]

Hver sin smak... Jeg personlig er nesten stolt av at jeg aldri har sett en Hotell Cæsar-episode. Eller noen annen såpeoperaepisode for den del. For meg er det helt meningsløs og "tom" TV. Men jeg forstår at man kan bli hekta.

ble scott konsernsjef??? Vær så snill å si at det ikke er sant...

Det er sant!!!!

ÆSJ!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Bekka84

ville hatt oscar til konsern sjef jeg, men han var vel ikke ett alternativ [;)]

Oscar som konernsjef hadde vært skikkelig kult! [:D]

Back
Topp