Dagens høydepunkt.

Når huset er tømt for morgenen og jeg kan slenge meg på sofaen med god frokost, nyheter og bok og ellers gjøre akkurat hva jeg vil frem til kl 16 :) I dag blir det frisør :p

Samme her! Han jobber ofte 12-20 :(

Det er en utrolig kjip situasjon altså! Jeg er egentlig en veldig sosial person til vanlig og kjenner at mine sosiale behov absolutt ikke blir dekt om dagen.. Derfor er jeg veldig oppmerksomhetssjuk når han kommer hjem.. Føler at jeg bare "kaster" meg over han når han kommer hjem..haha.. stakkars mann.. :P Tror han er like sliten av dette svangerskapet som jeg er :P

Hva bruker du å gjøre for å få tiden til å gå når mannen din er på jobb?

Det er en utrolig kjip situasjon altså! Jeg er egentlig en veldig sosial person til vanlig og kjenner at mine sosiale behov absolutt ikke blir dekt om dagen.. Derfor er jeg veldig oppmerksomhetssjuk når han kommer hjem.. Føler at jeg bare "kaster" meg over han når han kommer hjem..haha.. stakkars mann.. :P Tror han er like sliten av dette svangerskapet som jeg er :P

Hva bruker du å gjøre for å få tiden til å gå når mannen din er på jobb?
Hehe ja jeg også :p heldigvis er han glad i kos, men kan bli litt i overkant mye og litt kvining hvis ikke jeg får noe respons tilbake :p
Han jobber i kles/sports butikk :) der da?

Dagens høydepunkt er som flere skriver når lille er levert i barnehagen og jeg kan ha litt tid for meg selv på sofaen. Kveldens høydepunkt er tida sammen med lille når hu. Kryper godt inntil meg i sofaen og vil kose med babyen i magen <3

Hva er dagens høydepunkt for dere nå i innspurten av svangerskapet?

For min del er det å fylle opp badekaret og slappe heeelt av etter ungene har lagt seg :)
Vis vedlegget 148981

Å jeg missunder deg, Har ikke hatt badekar på 11 år ;/ Men når vi flytter skal jeg ha stort bad og massasjebadekar... (måten gubben for det som han vil ved valg av bolig hahaah!

Når jeg henter ungene fra bhg og skole de ukene de er her og når samboeren min kommer hjem fra jobb :D Har vært sykmeldt siden juni så er så sliten av å sitte alene på dagene :/

Høydepunktet er når jeg kan gå å legge meg :p

Neida, første høydepunktet er når vi setter oss ned alle fire for å se på Julekongen. Neste høydepunkt er når ungene legger seg og jeg kan slappe helt av uten noe mas og kjas... Så er det senga :D

Her er dagens høydepunkt kosetid med vesla mellom barnehage og leggetid:) hun er med å lager middag, eller nå om dagen sitter hun på benken å ser på jul på månetoppen på ipad mens jeg lager middag:p
Ellers blir ukas høydepunkt i morgen, senest 23.45, når oppgave er levert og jeg for en gangs skyld kan nyte en kveld uten å ha den dumme oppgaven hengende over meg:p

Back
Topp