Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når barna har dratt med skolebussen (0720) å jeg kan krype under dyna igjen![]()
Siterer! På tirsdag var jeg hos frisørNår huset er tømt for morgenen og jeg kan slenge meg på sofaen med god frokost, nyheter og bok og ellers gjøre akkurat hva jeg vil frem til kl 16I dag blir det frisør
![]()
Samme her! Han jobber ofte 12-20Dagens høydepunkt er at mannen kommer hjem fra jobb.. Blir veldig ensomt å være alene hjemme...![]()
Samme her! Han jobber ofte 12-20![]()
Åhh, det høres digg ut!!Akkurat i dag blir høydepunktet fotpleie nå kl 09.00![]()
Hehe ja jeg ogsåDet er en utrolig kjip situasjon altså! Jeg er egentlig en veldig sosial person til vanlig og kjenner at mine sosiale behov absolutt ikke blir dekt om dagen.. Derfor er jeg veldig oppmerksomhetssjuk når han kommer hjem.. Føler at jeg bare "kaster" meg over han når han kommer hjem..haha.. stakkars mann..Tror han er like sliten av dette svangerskapet som jeg er
![]()
Hva bruker du å gjøre for å få tiden til å gå når mannen din er på jobb?
Hva er dagens høydepunkt for dere nå i innspurten av svangerskapet?
For min del er det å fylle opp badekaret og slappe heeelt av etter ungene har lagt seg
Vis vedlegget 148981