dagens gullkorn!

MalinDalin

Forumet er livet
igjen fra min vidunderlige nevö. Jeg er saa heldig som faar vaere saa mye med han. han er virkelig en vidunderlig artig skapning...

Hvertfall i dag satt vi aa tegnet og Kerem viser meg tegningen sin. en strek..

Jeg:' ooooj saa fin! Hva er dette for noe da?'
han trekker paa skuldrene.
Jeg:'et tre?.........en mann? en bil???'
Kerem: 'nei du tante. jeg tror faktsik dette bare er en strek altsaa. men flott at du bruker fantasien!!'
saa klappet han meg faderlig paa hodet og tegnet vidre..

Priceless [:D][:D]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

[:D] Så artig!

Da må jeg bare si hva min lille snuppe sa til meg i dag...

Jeg har vært på Ikea å kjøpt noe lekemat i sånn mykt bamsestoff. Også står hun foran meg med det ett stekt egg i stoff, ser på meg med store øyne og sier; mamma hva er dette for noe? Egg svarer jeg. Jaaaaaa, så flink du er mamma!

Fantastisk!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Hahaha, så herlig!!! Er bare unger som får sagt det[:D]

Hahaha! Herlige under altså![8D]

I forrigårs natt kom vesla inn til oss fordi hun ikke roet seg i sin egen seng og hun begynte å tulle inne hos oss også. Som vanlig driver vi da og sier: "Lalle nå! Nå MÅ du lalle! Lalle her!"

Hun våkna litt tidlig og lå og så på mummitrollet på telefonen min, mens samboeren var på do. Når han kommer tilbake ser hun på han, klapper på puta hans og sier: "Lalle nå, pappa! Lalle! Se, lalle her!"[8D]

Haha, genialt. [:D]

haha, priceless!!!!![:D]

HIHIHI!!! Utrolig morsomt!

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Labambie

[:D] Så artig!

Da må jeg bare si hva min lille snuppe sa til meg i dag...

Jeg har vært på Ikea å kjøpt noe lekemat i sånn mykt bamsestoff. Også står hun foran meg med det ett stekt egg i stoff, ser på meg med store øyne og sier; mamma hva er dette for noe? Egg svarer jeg. Jaaaaaa, så flink du er mamma!

haha!flott du kan matvarene dine da!! BRAVO!!!

ORIGINAL: Rada

Hahaha! Herlige under altså![8D]

I forrigårs natt kom vesla inn til oss fordi hun ikke roet seg i sin egen seng og hun begynte å tulle inne hos oss også. Som vanlig driver vi da og sier: "Lalle nå! Nå MÅ du lalle! Lalle her!"

Hun våkna litt tidlig og lå og så på mummitrollet på telefonen min, mens samboeren var på do. Når han kommer tilbake ser hun på han, klapper på puta hans og sier: "Lalle nå, pappa! Lalle! Se, lalle her!"[8D]

awwww!!! nydlige nuttnutta!!

Heheheh skjønninger [:D]

Nevøen min hadde en fin en da :P

Han var på julegudstjeneste i kirka med mormor, plutselig ble han lei så roper han "Nok halleluja nå S**** vil hjem nå! Nok halleluja presten!" og begynner å hylgrine :P

En annen gang rundt juletider hadde de om juleevangeliet i barnehagen. Så går han frem, tar jesusbarnet og kaster han i søppelet, sier nok en gang "nok halleluja, S**** synge bæ bæ lille lam!"
[:D]

Back
Topp