Dagens gullkorn

lykkelita*

Forumet er livet
Jeg har lagt TB for en halv time siden, men han sover ikke enda... Han roper på meg, og jeg ba han nettopp om å være stille og lukke øynene sine. Da sier han "Mamma, eg vet nåkka viktig!", jeg spør hva det er for noe da og får til svar "Æg har kvite tenner" [8D] I forrige uke fortalte jeg han at det er viktig å pusse tennene for at de skal være friske og hvite, så jeg tror det var det han tenkte på[8D]

Hehe, stakar. Søt han er. Sikkert mye rart som surrer oppi hodet når de har lagt seg og skal sove. [:D]

He, he. De er noen luringer. Her ropte Leah på meg en dag: Eg e ikkje trøtte, kom å hent meg!

ORIGINAL: *|Lene|*

Hehe[:D] fremtidig tannlege som sin mor?
tror det er mange gullkorn ute og går for tiden[;)]
Da jeg satt her hjemme med rier kom Leah bort til meg og sa: Mamma, e tror du trenge litt medisin! men da må du måle feberen først!"

Haha, de kan altså være så skjønne[:D]

ORIGINAL: Bdancer

hehe så morro å høre alt dette gutten din snakker om. Høres ut som en smart og reflektert unge som grubler og tenker masse[:D]

Hehe, ja dere får bare unnskylde en del tråder i fra meg, men jeg bor tross alt i ei bygd der sambo og TB er mine eneste venner så jeg har liksom ikke noen i umiddelbar nærhet å snakke med[8D]

TB kan si de mest utrolige ting altså! det har regnet mye her i det siste og vi har hatt mange sterke regnbuer over himmelen. Første gangen TB så en, så sier han "mamma, mamma SE! Det er noen som har tegna i taket! Nei, i himmeln!" [8D] Han var helt sjokkert[:D]

Jeg synes det er så morsomt nå som han har begynt å snakke så mye og hver kveld bruker jeg å spørre han hva han har gjort på dagen og så forteller han de mest utroligste historier, nå i det siste har han også begynt å spørre meg hva jeg har gjort! "Så må du fortelle mæg, mamma, ka du har gjort.."[:)] Samtidig som jeg savner babytiden, så synes jeg at det bare blir bedre og bedre å være mamma'n til Thorbjørn! Derfor vi må få en til, både baby og en stor gutt, det høres herlig ut!

Back
Topp