I dag har vi reddet en katt! [:D] Var på besøk hos svigermor, som plutselig hadde fått en katt. Katten hadde bare kommet på besøk, og vært der i flere dager. Altså, hver gang de hadde gått ut osv, hadde katten vært der. Så svigermor hadde til slutt tatt katten inn, og gitt henne mat. Vi sporet opp eieren, og han skulle avlive katten, siden han ikke hadde muligheten til å ha pusen. Egentlig skulle han ta henne til dyrlegen på fredag, men da hadde lillepusen stokket av.
Meen, nå bor lillekatt hos oss, og onkelungen til Gubben (som har vært på besøk hos oss i helgen) har kalt katten for Eline. [:D] Så nå har vi gått fra å være en familie på 3, til en familie på 4 [:D][:D]
I morgen skal jeg dra å kjøpe klorestativ, halsbånd og en ordentlig kurv til Pusen [:D] Jeg syns dette er kjempekos, jeg har alltid ønsket meg en liten Pus

Meen, nå bor lillekatt hos oss, og onkelungen til Gubben (som har vært på besøk hos oss i helgen) har kalt katten for Eline. [:D] Så nå har vi gått fra å være en familie på 3, til en familie på 4 [:D][:D]
I morgen skal jeg dra å kjøpe klorestativ, halsbånd og en ordentlig kurv til Pusen [:D] Jeg syns dette er kjempekos, jeg har alltid ønsket meg en liten Pus