Dagen's gode gjærning

!!

Forumet er livet
VIP
Ja,i dag skal eg sende av gårde 10 posa med klær, 2 posa med sko, og 1 pose med bamser/leker[:)] Sende det til dei fattige!

Tenkte eg kunne bidra med litt, siden eg har så mye husfyll, og da ble samvittigheten min bedre dersom eg kunne bidra til fattige barn/voksne[:D] så da ble det litt barne klær, dame og herre klær.

Noen andre som bruker å sende/hjelpe til? eg synst det går til noe flott, og kjekt at vi kan hjelpe til! Og ikkje minst glede andre[;)]

Hvem sender du til?[:)]
ORIGINAL: miffyjenta

Ja,i dag skal eg sende av gårde 10 posa med klær, 2 posa med sko, og 1 pose med bamser/leker[:)] Sende det til dei fattige!

Tenkte eg kunne bidra med litt, siden eg har så mye husfyll, og da ble samvittigheten min bedre dersom eg kunne bidra til fattige barn/voksne[:D] så da ble det litt barne klær, dame og herre klær.

Noen andre som bruker å sende/hjelpe til? eg synst det går til noe flott, og kjekt at vi kan hjelpe til! Og ikkje minst glede andre[;)]

hvor sender du det?her eg bor har vi desverre ikkje fretex lenger,pleide og levere der.
synest det er forferdlig og kaste alt men ikkje vil ha sjølv.det er jo ofte fint brukte ting som andre kan ha glede av!

Jeg har skjønt at det er mange her som er litt "short" på penger og utstyr, så jeg
skal heretter sende til våre egne "fattige" BV barn [:D] 

Men desverre var jeg litt for kjapp ute med å gi til en venninne sist jeg hadde opprydning. Jeg anbefaler flere
her å spørre her først jeg [8D] 

Jeg har lagt julegaver under treet i Bergen, det er også gaver som går
til fattige![:)] jeg kunne ikke gi så mye, men noe hjelper alltid heldigvis!

Lurer jeg og på.. HVOR sender man det til?
Vi har ikke fretex her og krisesentra i nabokommunen hadde alt de trengte..

Vi gir stort sett alt av klær og leker til asylmottaket etterhvert som ungene vokser ut av det. Gutteklær er vi storleverandører av hehe, siden lillemor ikke vil arve storebror sine klær... ;)

Back
Topp