Dagens glede!

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Etter mye kaving i går og i dag, lite søvn og offing i søvnen hun har hatt, urolig hele dagen i dag og ukontrollert gråting i to timer, kom endelig drittbleien vi har ventet på i en uke! Det kom to på rappen, frøken har sovet siden 7, spiste et godt måltid og godtok og bli lagt i nestet sitt for kvelden uten vasing! ❤️

Her har Lille basjet i ET hele dagen, og jeg måtte dukke unna ved 3 tilfeller under bytting. Kan sverge på at hun siktet for, og treffe meg :o til snart 2 åringens store glede.:laughing002 Hun var helt overgidd, og lo godt når mora skvatt til pga den lille stumpen til søstera som skikkelig ga fra seg :laughing014:laughing021

Her har Lille basjet i ET hele dagen, og jeg måtte dukke unna ved 3 tilfeller under bytting. Kan sverge på at hun siktet for, og treffe meg :o til snart 2 åringens store glede.:laughing002 Hun var helt overgidd, og lo godt når mora skvatt til pga den lille stumpen til søstera som skikkelig ga fra seg :laughing014:laughing021
Vi hadde to dager på rappen for halvannen uke siden der vi ikke gjorde annet enn og skifte drittbleier :p hadde 6 stk på rappen på det meste :o i dag bare kleddes det nakent og under vasken, tror hun bare fortsatte under vannet for det tok tid før alt dritten var borte :p

Vi hadde to dager på rappen for halvannen uke siden der vi ikke gjorde annet enn og skifte drittbleier :p hadde 6 stk på rappen på det meste :eek: i dag bare kleddes det nakent og under vasken, tror hun bare fortsatte under vannet for det tok tid før alt dritten var borte :p

Smart liten skatt:laughing021

Back
Topp