dagens frustrasjon

Mailykke2

Forelsket i forumet
årh, jeg kom nettopp ut av dusjen, og som vanlig smører jeg med inn med bodybutter. i dag så jeg det var kommet mange stygge og ekle strekkmerker på lår og rumpe :( noe så utrivelig å se :( Innså dermed at jeg ikke kommer til å se ut etter svangerskapet og gleder meg ikke til å hoppe i bikinien til sommeren :P I frustrasjonens hete sendte jeg melding til sambo å klagde over at jeg ikke kommer til å se ut, og han ertet meg og spurte om ikke kremen funket :P  

må også si at jeg nesten er litt nervøs for vekta, har bare lagt på meg 1 kg ( gikk først ned 5), men men ,er vel bare hormonene som styrer bekymringer:P

Uff ja, kjenner til de :( Jeg har fått på PUPPENE! Det ser så lite pent ut. Arrrrrg :(

Strekkmerker er bare skjønnhetsmerker;) Men kan anbefale bellybutteret til burts bee! Det skal være kjempe godt, fikk mye positive tilbakemeldinger på det da jeg jobbet et sted som vi solgte det!

På dette stadiet i sist svangerskap hadde jeg gått opp noen kilo allerede så syns ikke du skal bekymre deg over 1 kili;)  jeg slapp strekkmerker, men nå var mitt svangeskap ikke lenger enn 34 uker så har nok litt med det å gjøre. Har strekkmerker på lårene etter at jeg la på meg 10 kg på 4 mnd en høst (som jeg ikke var gravid:p) Denne gangen har jeg enda ikke lagt på meg noe:/ 

Ikke så gøy med strekkmerker nei:( og desverre ikke så mye å gjøre med.

Ang. kiloene så kommer de nok ;) Jeg er fortsatt tre kilo lettere enn jeg var da jeg ble gravid. (Gikk ned 4 og gikk så opp 1 igjen).. Og jeg er i grunnen glad for det. :)

jeg fikk ikke noen strekkmerker forrige svangerskap, men har noen etter en rask vokseperiode i tennårene. Disse er i bikinikanten, og de viser nesten ingenting lenger - strekkmerker blekes jo betydelig etter en tid. Så ikke bekymre deg for mye enda :-)

Uff, det er ikke noe moro med strekkmerker. Vet hvordan du har det, jeg har allerede fått en del  selv. Ikke på rumpa, ikke på lår, ikke på magen, men på den VÆRST tenkelige plassen på kroppen. Aldri mer bikini eller utringa topp på meg nei :(:( Buuuuu!

lillesøster skrev:
Uff, det er ikke noe moro med strekkmerker. Vet hvordan du har det, jeg har allerede fått en del  selv. Ikke på rumpa, ikke på lår, ikke på magen, men på den VÆRST tenkelige plassen på kroppen. Aldri mer bikini eller utringa topp på meg nei :(:( Buuuuu!

Er det puppene du mener?:p det er uke ille, der har jeg hatt så lenge jeg kan huske, og har aldri plages med dem:) syns det er verre med svære kratre på lårene og rumpen, de er mye større!!!

Jeg smørte meg også med krem i første svangerskap, hjalp ikke en dritt! :-( Siden leste jeg at ingen krem kan forhindre strekkmerker, da det har noe med underhuden å gjøre, så da sluttet jeg helt å bruke krem, i hvertfall med den overbevisning at det skulle hjelpe mot strekkmerker. Med andremann fikk jeg ikke et eneste nytt strekkmerke og det er jeg veldig glad for, blir spennende å se hvordan det blir denne gangen, mine har blitt så lyse at de nesten ikke synes lenger.

Back
Topp