Dagens feil på BV

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP

jaja.. no nytt ska det værra hver dag... blæ
I dag.... når folk quoter under hverandre mange ganger forsvinner ting mot høyre i det allerede smale feltet... og skriften forsvinner etterhvert ut på siden og ut av feltet.. og det går ikke ann å scrolle til høyre. Ja så da får man faktisk ikke lest hva folk skriver... herlig....

Er sånn i den brille-tråden iallefall.... kanskje andre ser den... men her forsvinner teksten...

Ja også har jeg i dag brått feilen jeg har lest andre har hatt, men jeg ikke skjønte hva de mente...... 

Står et innlegg har svar... men ser ingen :-P

I lang tid fremover? Har de gitt noe tidsperspektiv? Jeg var en av dem som i starten ikke klaget, ville gi dette en sjanse og hadde forståelse for startproblemer. Nå er det over to uker siden de la om, og det er fremdeles masse feil. Begynner å bli utålmodig og vurderer å finne meg et annet forum.

tror det har med hvem nettleser en bruker
hva er det du bruker?
jeg kan ikke bruker Firefox for da er det en del feil,men bruker jeg Windows eaplorer så fungerer det uten noe særlig problemmer
Og som flerre sier så tar det jo tid å få flyttet alt over og dermed så må en regne med litt klunder slik sett
Selv synnes jeg at det har blitt mye bedre bare den siste uka så har det jo blitt mye mindre feil synnes nå jeg

Sliter med det samme i dag, dessverre.

princessmum - er vel bare å la være å lese tråder som dette hvis du syns det er irriterende at man påpeker feil.

Personlig hadde jeg snart forventet at det var oppe og gikk for fullt her, i påsken var det hele tiden snakk om "gi det ut neste uke" (som i gi det ut siste uken i april).

La ut bilde av det i teknisk tråden. Får det i både opera og firefox.

Back
Topp