Dagens feelgood...

Svanefruen

Er så lykkelig!!!! :)
Oktoberskatter 2014
Handler ikke om å være gravid eller ha baby... Men om samfunnet :)

Har støtta rosa sløyfeaksjonen med å kjøpe et pledd på KID :)

Blitt måntlig støtter av leger uten grenser, som utgjør 3600kr i året :)

Er godt å kunne ta av eget "overflod" når man har mulighet til det! Ikke alle kan, men håper at de som kan av og til gjør det :)

Til jul blir julegaven til mine tanter og onkler som gaven for to år siden... En julegave til ungdom som ikke har like mye som andre i nærmiljøet. For to år siden ble det 5 kinobilletter, i år vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe.

Hvis du støtter noe, hva er det? :)

image.jpg

Støtter diverse lokale lag og foreninger gjennom støttemedlemskap :-)

Er også fast feltpartner for leger uten grenser, og nå nettopp satte jeg inn en ekstra sum til kampen mot Ebola. Viktig og riktig å dele av vår overflod

Rosa Sløyfe og Røde Kors :) Brenner for Røde Kors ❤️ Og grunnen er at de jobber internasjonalt, nasjonalt og lokalt, både i krig og fred.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Rosa sløyfe og er medlem hos norsk luftambulanse, de gjør en kjempeviktig jobb :D leverer også leker som junior ikke bruker og som fortsatt er fine under et juletre på diverse hotell til de barna som ikke har så mye :)

Vi har fadder barn hos fadderbarnas framtid. Ellers støtter vi opp lokale ting rund. Til jul kjøper vi julegaver til krisesenteret.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Vi støtter hundringsaksjonen som er et lokalt prosjekt i Oslo for familie med lite nettverk og lite penger. De møtes en gang i uka til felles middag og evt aktiviteter for unga.
Også gir jeg 250kr i mnd til redd barna.
Ellers blir det litt her og der ved behov.

Kjenner at det gjør godt i hjerterota at det e så mange som kan gjøre litt ekstra :) e jo så mange så treng, men man kan jo ikke gi til alle! Godt at vi da er så forskjellige at vi dekker et større område :)

Har fadderbarn i sos barnebyer. Støtter leger uten grenser også tror jeg, mannen som har gjort det.

Jeg støtter gjerne, såfrems det ikke går ut over min egen økonomi :) Det første året jeg studerte var det noe knepent med 6500 i studielån og jeg jobbet ikke. Hadde en knapp tusenlapp å leve på (mange turer hjem til mora kjøttkaker da ja) og sa som sant var når det ringte en tulling fra foreningen for et-eller-annet. Fikk da slengt tilbake at jeg måtte tenke på dem som ikke hadde NOE, at 250kr i mnd var ingen ting for slike som meg som fikk stipend og greier (lån, mannen, LÅN). Måtte bare legge på, fyren var helt besatt :p
Derfor støtter jeg hyggelige organisasjoner som ikke forfølger meg i gågata og telefonterroeiserer meg :p

Back
Topp