Dagens favoritttråd! FARGER!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg ser at jeg liker de samme fargene både på klær og interiør, før kunne jeg skifte mer farger, men de siste 5 årene har vært ganske så bastant på hvilke farger jeg velger :)

Ja, så hva er din favorittfarge?

Limegrønn eller turkis liker jeg.
Går også igjen i både klær og interiør!
Fram til for et par-tre år siden var det svart og rødt i interiør og mørke/ jordnøttfarga (egentlig mest svart må jeg innrømme) i klær... Nå finnes det ikke noe rødt igjen foruten om service i kjøkkenskapet, og de svarte klærne blir det mindre og mindre av, de blir også mindre og mindre brukt :p

Mine favorittfarger på klær er hvit,svart, rosa og gull:D
I forhold til interiør elsker jeg sort høyglans:) Også gråtoner...

vanskelig! Jeg er veldig glad i farger generelt;) men i hjemmet så går det mest i lyst/hvit.. men på klær til ungene så går jeg løs på all slags farger:eek::D:p noe mannen ikke alltid syns er like fint :P

★sender fra pipe-gjøken★

Foretrekker hvitt og lyst grått på interiør (men har mye mørke møbler fordi det er mer praktisk :P)
Jeg er igrunn også glad i hvite og grå klær, og type lys beige og olivengrønn. Har klær med sterkere farger også, men ser at det er de fire nevnte fargene jeg velger hvis de er tilgjengelige ;)

Hvis jeg skal velge en yndlingsfarge bare ut i fra hva jeg liker å se på så blir det nok turkis :)

Back
Topp