"Kan ikke fordra grine unger på offentlige plasser. Shut the fuck up lissom."

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jeg tenkte også sånn, men da var jeg tenåring og fryktelig kuuul altsåSærlig småbarnsgråt på fly var forferdelig, man kan jo ikke komme seg vekk!
Men hvem er det som nå spekulerer på ferieturer med fly og småbarn?
![]()
Enig med alt du skriver!Hehe.. Enig. Barnegråt på fly var helt forferdelig. Synes forresten fortsatt det da, men har nå forståelse på hvordan det er, og at dette kan skje alle.
Men jeg kan fortsatt kjenne jeg blir provosert når jeg ser at foreldrene ikke prøver å gjøre noe for å få stoppet den gråtingen. Altså hjelpe ungen hvis han gråter pga smerter i ørene eller distrahere han hvis ungen gråter pga kjedsomhet. (det finnes av de også)
Er heldigvis ikke så ofte det, som oftest ser en småsvette helt fortvila foreldre prøve alt, og da smiler jeg medfølende til dem, og sitter jeg nærme prøver jeg og tulle med ungen eller lignende...
Har ikke opplevd det før, men ser på det som et mareritt for foreldrene....![]()
Hehe.. Enig. Barnegråt på fly var helt forferdelig. Synes forresten fortsatt det da, men har nå forståelse på hvordan det er, og at dette kan skje alle.
Men jeg kan fortsatt kjenne jeg blir provosert når jeg ser at foreldrene ikke prøver å gjøre noe for å få stoppet den gråtingen. Altså hjelpe ungen hvis han gråter pga smerter i ørene eller distrahere han hvis ungen gråter pga kjedsomhet. (det finnes av de også)
Er heldigvis ikke så ofte det, som oftest ser en småsvette helt fortvila foreldre prøve alt, og da smiler jeg medfølende til dem, og sitter jeg nærme prøver jeg og tulle med ungen eller lignende...
Har ikke opplevd det før, men ser på det som et mareritt for foreldrene....![]()
Vell. Om mitt barn lager et helvette fordi hun ikke får vilja si så gjør ikke jeg alt jeg kan får å prøve og roe ho ned. Ho skal ikke få vilja si selv om d kanskje sjenerer noen på senteret. I bassenget her om dagen så måtte jeg ta en hylanes unge under armen og gå inn i garderoben med ho. Etterpå satt ho i et hjørne og hylte. Kunne ikke la ho få vilja si og bade uten armringer fordet.![]()