Dagens episode av fødeavd.

Baby1988

Glad i forumet
Huff, stakkars folk! :S Gutten demmes hadde åpent(?) brokk under diafragma og ble ikke frisk nok til at kirurgene kunne operere han, så han døde!
Hadde jeg visst at det var sånn episode hadde jeg aldri sett på den.. Noe så grusomt! :/

Huff, det var ikke bra :(

Jeg at faktisk sluttet å se på fødeavdeling nå i det siste.
Eg har aldri vært redd for å føde selv om jeg har hatt vanskelig fødsel med min første, men det er nesten skummelt å se på noen føde nå på slutten.
Anbefaler deg å ikke se på det mer.

Prinsen ventes 06.08.13

Ånei. Jeg så bare starten. Skal ikke se den episoden:/
Stakkar foreldre!!

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Åhh nei, trodde han skulle klare seg jeg:( Jeg så bare starten selv...Før jeg og mannen gikk en tur...
Offa meg, grusomt:(
Jeg får liksom både pos og neg ut av den serien..men skjønner dere som velger å ikke se ja..

Off! Crying my eyes out! Grusomt å se den episoden :( Gårsdagens episode var heller ikke noe kjekt å se på.. Tror ikke jeg tør å se mer frem til fødselen :P

Skal heller ikke se på flere episoder før jeg selv er ferdig. Har ikke hatt kanal fem på over en uke og hadde gledet meg til å se fødeavd igjen. Det der var jeg ikke forberedt på, det går jo alltid bra med både mor og barn!
Nu er det stopp med den serien inntil videre..

Så på det i går vi og, kjæresten syns ikke det var en god idé sånn rett før fødselen gitt.

Termin 4/9-13 - skriver fra mobilen

Jeg satt å så på fødeavdelingen mens riene tok seg opp ;)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp