Dagens dille!!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
I dag fikk jeg så utrolig lyst på frukt.. Så da reise jeg opp på butikken og kjøpte meg litt sunt i dag, heldigvis er butikkene søndagsåpne..

Nå nå ligger alt på en tallerken og venter på meg =)

Den ene katta mi er så glad i tomater at han kjenner igjen lyden av boksen på cherrytomatene når jeg åpner de, så nå ligger han ved siden av meg og "masserer" meg i nakken og sikler siden han har sååååå lyst på han også =)

Hva er deres dille i dag?

åååh, det såg deilig ut!! Hehe, herlig med katta da:D

Her er jeg på klementing-dilla! Har vært det i noen dager nå:)
Det er så greit når man får dilla på sunne ting! :D

Han fikk smake litt da =)

Så nå er han fornøyd.. La seg i andre sofaen og koser seg <3

Ingen diller her. Hadde ikke det sist gang heller. Eller, spiste mer klementiner både da og nå, og jeg er vanligvis ikke så glad i den type frukt. Men vil ikke karakterisere det som en dille ;)

Så søt katt du har da, artig disse dyrene :) Jeg har en hund som elsker kinakål. Rare dyret :) Jeg har ingen diller så langt. Spiser kilovis med klementiner, men det er nok mer årstiden enn graviditeten.. Men nå har jeg munnen full av sår (after) så det gjør skikkelig vondt å spise, og ekstra ille med klementiner ol :(

Jeg har dilla på alt som er salt... pizza, pasta, lasagne osv... kan spise det til frokost, middag og kvelds

må bare styre meg....
heldigvis er søtsuget ikke så stort da :)

Ikke værste dilla å få det:) Her går det mest i søtsaker...ikke like bra!

Grønne epler!!! <3 men er ikke så ille som sist da jeg hadde isbiter.. da måtte jeg ha det.. nå blir jeg ikke sur hvis vi ikke har det :p>

smama skrev:
Jeg har dilla på alt som er salt... pizza, pasta, lasagne osv... kan spise det til frokost, middag og kvelds

må bare styre meg....
heldigvis er søtsuget ikke så stort da :)

samme her.....

Back
Topp