Dagens dilemma - søndag

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Dokke er kidnappa. For å vise at kidnapperane ikkje er til å spøke med, må du eller din samboer bli drept (dersom dokke ikkje er sammen lenger, så lat som dokke er tilbake i den tida forholdet fungerte.
Du eller han MÅ dø.

Ingen andre alternativ.

Dør han sliter du med dårlig samvittighet resten av livet, dør du må han slite med dårlig samvittighet resten av livet. Det tar 5 min å dø..

Skal gruble til i morgen. ;)

Vanskelig! Min første tanke er at jeg må dø. Men så tenker jeg på snuppa, at hun må være uten meg og jeg uten henne, det går jo ikke!

Han må dø.
Mtp at jeg har et særkullsbarn ville søsknene blitt splittet hvis jeg døde, og det er ikke ønskelig under noen omstendigheter.

Han må dø.
Mtp at jeg har et særkullsbarn ville søsknene blitt splittet hvis jeg døde, og det er ikke ønskelig under noen omstendigheter.
Tenkte på at denne blei lettare for deg :p her ville det skjedd dersom min sambuer måtte dø... :p men eg ville tatt ansvar og sørget for at dei fekk møtes og holdt kontakta likevel :P

Tenkte på at denne blei lettare for deg :p her ville det skjedd dersom min sambuer måtte dø... :p men eg ville tatt ansvar og sørget for at dei fekk møtes og holdt kontakta likevel :p

Hehe, joda, det hadde nok eksen gjort også, og vi har anbefaling fra BUP, PPT og BV på at de ikke burde skilles mtp eldstemanns problematikk, men hva som veier tyngst hvis det går så gale det vet man jo ikke.
Det heter seg vel så fint at det biologiske skal veie tyngst, men når biologisk far ikke er egnet som omsorgsperson så blir ting straks litt mer usikkert.
Fortsatt er eksen veldig innstilt på å ta eldste min som sin egen hvis det skulle skje noe, men det kan jo endre seg hvis og når det kommer en ny partner inn i bildet.

Jeg ville slitt med å leve uten Ø.
Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg tatt kula, men pga. Nora blir det nok han som må gå :p
Nora mi skal ikke vokse opp uten mammaen sin!

Eg hadde valgt å leve sjøl :p eg er yngst og i best form.. ;p og eg har lyst til å sjå ungane mine bli voksne :)

Jeg har også særkullsbarn, og tror det hadde blitt veldig sårt for han å miste meg selv om han hadde fått lov å bo med sambo og lillebror. Klarer allikevel ikke å svare at sambo måtte tatt kula, jeg kunne ikke levd med det. Vet ikke om jeg hadde blitt en bra mor hvis det gnagde meg resten av liset. Tror jeg velger å ta kula, så får sambo ta seg av barna.

Jeg hadde valgt å leve selv, nettopp fordi det gjør så vondt å miste den man elsker. Jeg ser heller kjæresten min død så jeg må leve med den smerten, enn at jeg dør, og han må leve med den. For Even sin del har det vel ikke så veldig mye å si, i det lange løp, om det er mammaen eller pappaen som dør... også synes jeg mamma har gått gjennom nok i livet sitt - hun skal slippe å måtte begrave sitt yngste barn.

Tenker jeg tar kula, R kan fint ta seg av lillegutt, og selv om det vil være kjedelig en stund tror jeg nok han finner seg en ny kvinne å elske. Tviler på at jeg er uerstattelig for å si det slik:p

Back
Topp