Dagens deiligste følelse

Tipper det er å komme hjem å legge lille og få litt alenetid:)

Akkuratt nå er det at vi nærmer oss hjem (ca 2 timer kjøring igjen pluss evt stopp) håper bare K ikke klikker.. :hungover:
 
Når K lo for første gang! Rungende baby latter! Mammahjertet mitt smeltet!

:Heartpink
 
Hmm, dele den deiligste følelsen til samboer..? :p når han har sovet på sofaen inatt (sovnet der), så når jeg står opp med ungene presterer han å si "han måtte legge seg littegrann, for han var ikk utsovet" :hilarious: (skulle sett trynet mitt da! )
 
Hmm, dele den deiligste følelsen til samboer..? :p når han har sovet på sofaen inatt (sovnet der), så når jeg står opp med ungene presterer han å si "han måtte legge seg littegrann, for han var ikk utsovet" :hilarious: (skulle sett trynet mitt da! )

:rolleyes:
 
Å endelig få ordnet litt av klær osv etter ferien! K har vært klistremerke idag.
 
I dag har det vært mange gode øyeblikk.
På trening sov hun 40min av timen og bare lå på teppe og var fornøyd resten av timen.
Hjemme var hun super glad og litt kosete før hun sovnet.
Hun har sovet i 1,5 time nå, og over 3 timer siden sist hun spiste.
Endelig en dag med mer enn 2 timer mellom hver amming :D:D:D
 
Å tørre å løpe inn på slakteren i 4 minutt mens lille sov så tungt i bilen!
 
Å tørre å løpe inn på slakteren i 4 minutt mens lille sov så tungt i bilen!
Hun var såå sliten etter vi hadde vært på dekkskift med bilen og slet med å sovne før det, så når hun endelig sovnet tenkte jeg så dumt å vekke henne.. ah ... ville jo gjerne ha middag og liksom. Kunne tatt babycall på og gått inn med men følte det ble litt hysterisk kanskje.. men ikke var det minusgrader eller glovarmt og det var en kjapp tur og hun sov såå dypt. Litt skummelt og sikkert litt "nono" å gjøre men.. hadde vinduet nede og sto rett utenfor.
 
Hun var såå sliten etter vi hadde vært på dekkskift med bilen og slet med å sovne før det, så når hun endelig sovnet tenkte jeg så dumt å vekke henne.. ah ... ville jo gjerne ha middag og liksom. Kunne tatt babycall på og gått inn med men følte det ble litt hysterisk kanskje.. men ikke var det minusgrader eller glovarmt og det var en kjapp tur og hun sov såå dypt. Litt skummelt og sikkert litt "nono" å gjøre men.. hadde vinduet nede og sto rett utenfor.
Jeg har gjort det samme en gang da frøkna var liten, så du er ikke alene hvertfall :) mammapolitiet får komme og kjefte på oss :nailbiting:
 
Jeg har gjort det samme en gang da frøkna var liten, så du er ikke alene hvertfall :) mammapolitiet får komme og kjefte på oss :nailbiting:
Godt å høre. Ja, arrestert av mammapolitiet tror jeg de fleste blir en gang i livet :hilarious:

Det bunnet jo i at jeg fryktet hun ville våkne dersom jeg tok henne ut av bilen og jeg visste hun trengte søvn. 15 minutt etter var vi på butikken (ærend må jo gjøres) og da våknet hun.. Men fikk nå sovet litt iallefall.
 
Hun var såå sliten etter vi hadde vært på dekkskift med bilen og slet med å sovne før det, så når hun endelig sovnet tenkte jeg så dumt å vekke henne.. ah ... ville jo gjerne ha middag og liksom. Kunne tatt babycall på og gått inn med men følte det ble litt hysterisk kanskje.. men ikke var det minusgrader eller glovarmt og det var en kjapp tur og hun sov såå dypt. Litt skummelt og sikkert litt "nono" å gjøre men.. hadde vinduet nede og sto rett utenfor.

Våkner hun om du tar med bilstolen?
 
Back
Topp