Dagens :D

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Første typen sier til meg når han våkner;
" idag etter jobb så syns eg me ska pakka fødebagen. E jo bare 3 dager igjen til søndag"

Han er altså fast bestemt på at ungen skal komme 07.07...

Flere med utålmodige fedre der ute?

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Min skal ha med seg storesøster på jobb i Haugesund i dag, så han ser ikkje for seg at mini kommer me d fysta. .. men men... d gjør ærlig talt ikkje eg heller. .. Me håpe bare han komme før me hadde tenkt oss på ferie. . Hehe....

venter en prins 6juli

Så kos å ha en å dele engsjementet med. Min kjære er ikke så opptatt av den han.

Vi fikk beskjed om å ta bagen med på kontroll på SIV i dag- men tror ikke på at vi får bruk for den- o så fall tror jeg ikke før jeg ser det!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Så kos å ha en å dele engsjementet med. Min kjære er ikke så opptatt av den han.

Vi fikk beskjed om å ta bagen med på kontroll på SIV i dag- men tror ikke på at vi får bruk for den- o så fall tror jeg ikke før jeg ser det!

Vi får krysse fingrene for at den kommer i bruk :)
Masse lykke til!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Litlå skal sova hos farmorå på lørdag, så eg fekk beskjed av samboeren i går at eg ska væra med på fotballkamp på lørdagkveld. "Ska sjå på det at det skjer noke når du blir ståande rett opp og ned øve lengre tid" sa han ;) Kanskje han satse på fødsel på søndag han og :P

Min drar den ''har på følelsen at'n kommer i natt ja'' sånn ca hver dag... ;)
Skulle ønske han hadde like mye rett som han er bråsikker... :)

Samme her, nå har min begynt å forvente at babyen kommer hver natt og hver gang jeg sier au eller rører på meg for å sitte i en mer komfortabel stilling. Og han klår på magen hele tiden om dagen, det er kjempe koselig :) Mens jeg tror det er en stund til enda. Bruker bare tiden på å se på tv og gråte av alt som skjer. For øyeblikket er det Oprah som får tårene til å trille..

Samme her, nå har min begynt å forvente at babyen kommer hver natt og hver gang jeg sier au eller rører på meg for å sitte i en mer komfortabel stilling. Og han klår på magen hele tiden om dagen, det er kjempe koselig :) Mens jeg tror det er en stund til enda. Bruker bare tiden på å se på tv og gråte av alt som skjer. For øyeblikket er det Oprah som får tårene til å trille..
Kjenner meg igjen! Bare jeg ynker meg eller klynker- Føder du!!

Min mann e fast bestemt på at hu ska komme den 10 på bursdagen hans... :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Hehe det er no flott at de engasjerer seg og forbereder seg :) hadde vært verre om de ikke brydde seg

Back
Topp