Dagens brukerr: mamma84*

Mirus

Forumet er livet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... nettopp, DAGENS bruker!
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.
Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker, blandt de som skrev noe i tråden.

Dagens Bruker 7. april er mamma84*
Disse har blitt valgt så langt :

- Sikon (28.03)
- Cassy (29.03)
- Krogenbaby (01.04)
- Frøgen (02.04)
MammaNina (03.04)
-nåssåbjønn (04.04)
-Mirus (05.04)
-Mamma84* (07.04)
(kopier dette og før deg på du som er dagens bruker når du velger ny til dagen etter)

Mamma84* fortjener å være dagens bruker, fordi hun minnet meg på at jeg hadde glemt å legge ut i går og fordi jenta hennes har så fint navn! (Ingrid) [8D] Dessuten virker hun å være ei positiv jente med ståpåhumør. Hun har virkelig prøvd å få til å amme og jobbet hardt for det. Det har jeg sett både på sjukehuset og her inne. Må også få takke for at hun gjorde våkenettene på sjukehuset mer koselige. [;)] Hun har også dratt i gang treff for Mjøsregionen: TAKK! [:)]

Mamma84 skifta vel nick hvis jeg husker riktig – var det ikke storelillemeg84 før? Syntes det var så søtt, nemlig, så husket det… (håper at jeg husket riktig nå da!) Hihi... [:D]

Jeg synes også at du virker som ei veldig omtenksom dame, ei dame som følger med i verden – både her på babyverden og der ute i den store skumle verden, og som er flink til å oppmuntre andre brukere og sende støttende ord og tanker. [:D]

Ellers husker jeg godt at du hadde sæææærdeles mange navn på svineinfluensaen; grisepest, nøffesyken, baconpest, osv.. Hihi.. Like morsomt hver gang! Og så tror jeg du har et favoritt-uttrykk: ”man lærer så lenge man lever”. Hihi… [:D] Deler ofte den tanken med deg ja…

Åsså fikk du beskjed av legen din om å ikke spise på en eeeeeevighet før du skulle ta glukosebelastningstesten, og alle jentene her inne reagerte med vantro. Hehe.. Det hele endte vel med at du ringte sykehuset og fikk sjekka – gal gal lege du har/hadde. [;)] Så jeg tror du er tøff, som ikke bare tok til takke med svaret du fikk, men som sjekka det opp og fikk gjort noe med det! Flinke mammaen. [:D]

Håper du får en strålende dag som dagens bruker!! [:D]

----

Men, nå skal jeg også være litt stygg. Ikke mot deg mamma84 - du er dagens bruker så du skal bare høre positive ting (og jeg kommer ikke på noen negative ting heller, hihi), men til deg "Min Benedicte" - og ALLE andre det gjelder:

Synes det er SKIKKELIG LAMT å bare kopiere andres innlegg i disse trådene, og signere eller skrive "som jeg sku sagt det sjøl". Fysjameg. Det koster en halv kalori å finne på noe med egne ord, trenger ikke være masse, men slutt å quote da folkens!

(Så hvis folk blir sinte på meg nå - bring it on - for dette mener jeg virkelig ass... *haka opp i lufta*) Hehe... [:D])
(men da kan vi kanskje ta den diskusjonen i en annen tråd - for dette er mamma84 sin tråd - unnskyld "kupping", men måtte bare få sagt det)

synes som at hun virker som ei sporty dame, både i kropp og i sinn [:D]

hun er flink til å kommentere og kommer med mange gode råd og synspumkter, humørspreder her inne [:D]

Jeg syntes du virker som en positiv og glad person! [:D] Flink til å svar på andre sine innlegg, og jeg syntes ikke du kommer med dumme eller teite spørsmål[:)]
Det er nok alltid noen som lurer på det samme som det du lurer på så like greit å spørre[;)]

virker som en positiv og omtenksom person, og joda du blir lagt merke til :p Ingrid er nok en heldig liten snuppe !

Back
Topp