Dagens bruker : TJ2008

Funny1

Glad i forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1

TJ2008 er en av mine gode barndomsvenner! Og nå når vi har fått unger fikk vi igjen kontakt:) Hun er en kjempe flink mor for sine to barn! Snill og tolmodig:) Kommer alltid med kloke svar inne på BV!

Hyggelig og god dame som er ei super mamma[:D]

TJ2008 likte jeg godt på treffet! Hun har to skjønne barn! Den eldste lekte så fint og var utrolig flink til å aktivisere seg selv. Yngstemann var i supert humør! Jeg ble glad av å snakke med SK! Må være supermamma for å klare å få to så flotte barn[;)]

TJ2008
jeg synes at TJ er ei fantastisk jente, Hun har to nydelig barn som er de de er pga henne,

en person som deg
strør glede på sin vei
og lyser opp hverdagen
for flere enn meg
husk disse ord en dag
du er lei
jeg vil alltid bry meg
om deg

Kjempehyggelig og sosial jente som jeg fikk møte forrige Bergenstreff. Har to nydelige barn, og eldstegutten var en skjønn og rolig gutt som var utrolig flink til å leke selv. Har alltid fornuftige og kloke svar å komme med[:)]

Hyggelig jente som helt sikkert er en kjempeflink mamma [:)] Jeg liker så godt avataren hennes med bilde av en kjempefin kake [:D]

Tj er en av dei eg legger masse merke til her inne!
Ho er så koslig, og har som regel svar på det en lurer på!
Flink mamma til ungene sine!

Kjempesøt jente som har mye godt å komme med her inne. Har lagt mye merke til henne her inne.

Du har to nydelege ungar. Og det var kjempekos å treffe deg på treff hjå Metherese. Ellers har du mykje positivt å kome med på forumet, og virkar som ei trygg og rolig mor.

TJ2008 er en kjempe hyggelig dame, hun har alltid kommentarer å komme med enten det skulle være her eller på FB. To herlige barn har hun også, som vi var heldige og fikk treffe på bergenstreffe hos meg forrige uke[:D] Eldstemann på rundt 1,5år var jo så rolig at jeg ble helt fasinert, vi merket jo ikke at han var her nesten - flink til å leke selv og alt jo! TJ2008 du er en avbalansert, rolig og flink mamma for dine barn[:D]

Kjempehyggelig og fantastisk jente med to skjønne barn [:)] er glad jeg har blitt kjent med deg her inne, og har deg på fb! Du er flink til å gi gode råd, og har alltid en morsom kommentar på lager [:D]

Ei koslig dame med mye nyttig og gode ord å komme med her på forumet.Fantastisk mamma for sine to[:D]

Back
Topp