Dagens bruker 7.mai

villon

Elsker forumet
Beklager igjen forsinkelsen, fikk ikke logget in i går...

Ja, men før midnatt rekker jeg det [;)]

Dagens bruker for 7.mai er NATE85 [;)][:)][:D]

Nate85, du er en ordentlig venninne. De som fikk komme inn i hjertet ditt, de er heldige. Du er så naturlig, mild og snill. Du tenker først og fremst på de andre, ikke på deg selv. Du er full av kjærlighet, og du synes andre er verdt like mye som deg... Og når du gir så mye kjærlighet, får du også mye tilbake.

Jeg er også veldig glad i deg. Tror alle her inne er glade i deg. Og du er vakker som en engel, og det er lille Martine også...

Jeg traff dere begge i Oslo, og håper det ikke var for siste gang.

Ønsker deg alt godt i fremtiden, med snille mennesker rundt deg.

Stor klem til deg og til jenta di fra meg og Sebastian [;)]

Nate er jeg så utrolig heldig å ha fått blitt kjent med, både henne og Martine [:D] 
Hun er utrolig godhjerta, finnes ingenting vondt i deg! Du er en fantastisk person med utrolig mange bra egenskaper som jeg ser opp til [:)] Du er en vakker dame som bryr deg om andre, og selv om jeg er yngre enn deg gjør det ingenting at vi henger sammen for alt er så naturlig med deg[:)] Alder spiller liksom ingen rolle!
Du er så flink med Martine, hun er kjempeherlig [:D] Ønsker deg ei god helg [:D] Klem!

Nate85 er ei nyyyydelig jente!
Du er tvers igjennom god og vil det beste for alle, selv om det kanskje går på akkord med deg selv?
Så har du ei superskjønn tulle, Martine er heldig som har deg som mamma!
Håper virkelig jeg får møtt deg en dag!

Nate85 er suuuuuuuuuuper!!!!!!
Hun er så elskverdig, pen, søt, snill, god, morsom, god mamma og har ei skjønn jente [:D]

Jeg var så heldig å få treffe deg i Oslo, men rakk desverre ikke snakke så mye med deg. Men mitt positive inntrykk ble bare forsterket av det lille møtet[:D] Du fremstår som ei utrolig snill, positiv og morsomt jente, og jeg håper jeg får gleden av å treffe deg og snuppa di igjen. 

Nate85 var en av dem jeg gleder meg mest til å møte, nemlig fordi hun er så søt mot alle og omsorgsfull. Hun er godheten selv, og er nydelig både på utsiden og innsiden. Hun er ærlig og vennlig og passer nok helt perfekt inn i det yrket hun har valgt, da jeg tror at det å ta hensyn og bry seg om andre kommer helt naturlig for henne. Hun har en nydelig datter og virker veldig lykkelig med sin lille familie, noe som er vel unt [:D]

Nate85

Jeg fikk dessverre ikke snakket noe med deg på landstreffet. Inntrykket jeg har av deg er at du er ei utrolig snill og omsorgsfull jente. Du virker oppegående, engasjert og fornuftig.
I tillegg er du en fantastisk mamma for lille nydelige Martine!

Nate, du er ei jente jeg virkelig har sansen for! Du virker som ei utrolig god og snill jente, samtidig som du kan være herlig sarkastisk og morsom [:D]
Du er en av de jeg la først merke til når jeg fikk tutla meg inn her 4 mnd på tjukka [;)]
Du har en helt nydelig datter, og hun har en helt nydelig mamma.
Håper jeg får gleden av å treffe dere en dag!
Mange klemmer ra meg og Sofie-trulta [:D][:D][:D]

Nate85

er ei morsom, nydelig og god jente

Nate85 virker som ei utrolig snill og nydelig jente som jeg virkelig har sansen for[:D] Hun er omsorgsfull, søt og varm tvers igjennom[:)] Du er ei herlig jente Nate[:D] Og Martine er ei nyyydelig lita frøken som er heldig som har deg til mamma[:)]

Håper jeg får sjansen til å treffe dere en gang[:)]

Min kjære kjære sladrevenn! Nå gnager det litt på samvittigheten min at jeg er sykt sent ute med å få sende deg fine ord, men bedre sent enn aldri[:D] Det bor så mye godt i deg og du har alltid så mange varme ord på lager til oss jentene her inne samtidig som du har klare meninger dersom det er noe du føler er urettferdig. Jeg har et virkelig stort ønske om å få møte deg, for tror vi hadde kunnet slarve om alt og ingenting i timesvis[:)] Du er et utrolig sympatisk menneske med et stort hjerte for de som er rundt deg.Dette er nok en egenskap som du drar stor nytte av i yrket ditt[:)] Nå er det en liten mulighet for at vi skal til Hitra i sommer, og om det blir så tar vi alltids turen innom trondheim og hilser på dere[;)] Mange store klemmer til deg og skjønne Martine[:)]

Back
Topp