**** Dagens bruker 6 mai*****

Rosie

Glad i forumet
Dagens bruker i dag er VILLON!!

Deg fordi du er en super hærlig mamman til en nydelig keiser Sebastian. Tenk at vi skulle få så mye til felles. Er det ei jeg ikke har møtt som jeg gjerne skulle ha møtt så er det deg.
Synes det er så flott at du er her [:D] Og liker dine spørsmål og svar.

Stor klem til junijentenes VILLON!!!

Villon<3

Du virker som ei fantastisk dame!!
håper VIRKELIG jeg får møtt deg/dere en dag i fremtiden..
Stor klem!

Villon

du virke som ei skikkelig hyggelig og koselige dama [:)]

Villon, jeg syns du er ei fantastisk herlig jente! Du er så varm, sympatisk, snill, inkluderende og positiv. Jeg liker deg så utrolig godt Villon! Håper at jeg får møtt deg og Sebastian en gang.

Mange klemmer fra meg og Sofie [:D]

Tror du må være en av de søsteste og nydeligste personene jeg har møtt.
Du virker bare tvers igjennom god. Og du er alltid så blid, like blid som sola.
Også vil jeg gjerne ha nicket ditt![8D]

Klem[:)]

Villon er ei nydelig dame jeg er så heldig å ha truffet. Sebastian er en herlig liten pjokk, og Maya og han lekte så fint sammen i sandvika. Du er tvers igjennom snill og grei. Omsorgsfull, inkluderende og en skikkelig hønemor! Håper vi kan treffes igjen snart!!!! Stor klem fra Maya og meg![:D][:D][:D]

V - akker
I - ntelligent
L - ovely
L - ivlig
O - msorgsfull
N - ydelig

Villon, har bare truffet deg en gang, men likte deg veldig godt!
Du virker som en tvers igjennom herlig person og en flott mamma for Sebastian!

Du er en nyyydelig dame, med et nydelig sinn!
Du virker som en god og omsorgsfull person som har mye å gi til seg og sine.
Håper på å få treffe deg en dag![:D]

Villon!!! [:D]
Du er bare helt herlig! Så utrulig hyggelig og søt og det virker som om du ALLTID er i strålende humør...

Det lyser ømhet og godhet av svarene til Villon, hun virker utrolig snill og god og har sikkert verdens største hjerte. Jeg gleder meg stort til å treffe henne en gang.

Villon virker bare tvers igjennom kjempekoselig!!!
Hun har alltid et koselig svar, og er veldig flink til å svare på tråder synes jeg.
Virker alltid hyggelig og positiv!
Skulle gjerne ha møtt deg i virkeligheten!! [:D][:D][:D]

Villon virker som ei varm, positiv snill og godhjertet jente[:D]
Har veldig sansen for deg, Villon[:D]
Håper jeg får møtt deg og Sebastian en gang[:)]

Mine kjæreste junijenter...

Fikk ikke logget in i går, og fant dette først nå... Jeg er så utrolig rørt, tror ikke jeg kommer til å sovne... Dere kan ikke forestille dere hvor godt det gjorde, å lese hva dere synes om meg. Akkurat nå, når jeg er veldig lei meg og når jeg synes livet er tøfft og vanskelig.

Skal tenke på dere og på det dere skrev om meg, det er som en stor klem som varmer hjertet mitt.

Jeg er nok ikke så fantastisk som dere tror, men det at dere tror det hjelper meg å ville å bli det.

Og beklager at jeg lager dagens bruker først nå, men kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg at jeg skulle havne her...

Tusen takk [:D]

Villon, du virker som en utrolig bra dame! Du har alltid godt humør og sprer det til alle oss her inne på forumet og det setter ihvertfall jeg kjempestor pris på [:D]

Du virker som ei knakandes kjekk jente[:D] Det virker som om at vi har mange felles interesser og vi har jo slarva litt frem og tilbake om det[:)] Tror du er et godt og sympatisk menneske og om du trenger reisefølge til Slovakia noen gang, så vet du hvor du finner meg[:D] Mange klemmer fra meg og Nicoline[:)]

Back
Topp