dagens bruker 4 mai

Melines

Gift med forumet
Siden sønnen din er 11 mnd i dag, synes jeg at du også skal få litt oppmerksomhet i dag[:)] DU er ei utrolig flott dame som jeg tidlig la merke til her inne. Først synes jeg du så litt skummel og mystisk ut hehe, men nå har jeg lært deg bedre å kjenne og vet at bak ditt mørke ytre befinner det seg ei som lett danser på bordet til vglista når timene har nærmet seg nachspiel[8D] Jeg ser også på deg som et veldig klokt menneske. Samtidig har du en kanonhumor og hupp hurra for deg som har god musikksmak[:D] Tvers gjennnom så virker du som en person jeg hadde gått veldig godt over ens med, og derfor hedrer jeg deg i dag[:D]

(tell me people, am I going)
 INSANIA

Og gratulerer så masse med 11 mnds dagen til storsjarmøren[:D]

Insania er mørk og mystisk og utrolig vakker. Hun er morsom og er har alle de gode egenskapene nord-norske mennesker er kjent for [:D] Hun har stilig smak både i kunst og musikk (noe er litt for hardt for min smak da) og så har hun en nyyyydelig gutt. Jeg har stor sans for Insania og håper jeg får treffe henne en dag.

Insania er lett å legge merke til her inne, både pga nick og avatar. For ikke å glemme den lille herlige vampyren din. Som Snekka sier virker du mørk og mystisk, men likevel ikke. Skjønner[8|] Mitt inntrykk er iallefall positivt. Og jeg elsket brudekjolen din, den virket veldig DEG. Hadde vært hyggelig å møtes engang, men tror kanskje musikken kunne blitt et tema om vi skulle tatt en fest. He he. Meg som digger grand prix og svensktoppen +++, og din litt mer heavy smak[;)][:D]

Insania er super nydelig og mystisk! [:D]
Jeg digger brudekjolen din [;)] Og du har kjempe bra musikk og kunst smak [:)]

Hun er ei av BV jentene jeg kunne tenke meg å møte! [:D]

INSANIA

Mamma til en nydelig liten vampyr på 11 mnd [:)]
Du er ei nydelig dame med god sans for kunst.

Hun er så utrolig vakker, og har en hærlig gutt. Jeg har det fnisende morsomt i ditt selskap, for du er ei så hærlig jente! Du fortjener alle de gode ord der er.

Stor klem til deg!!

Tusen takk alle sammen!!

jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang[>:]

Men du virker som ei utrolig nydelig og spennende dame,god sans for det ene å det andre, også ar du en nydelig liten vampyr :')

Insania: Mørk, mystisk, vakker, klok og snill! [:D]
Og så synes jeg at William Ravn er en kjempesøt liten vampyr! He,he! [:D]
Synes det passer så godt at akkurat DU skulle få en gutt som ligner på en vampyr! He,he! [:D]

Insania er for meg litt mystisk, men har inntrykk av at du er veldig varm og snill.
Du er morsom og kan være herlig sarkastisk noen ganger. Me like Insania [:D]

ORIGINAL: LilleguttLillejentå

Insania er ei skjønn og nydelig jente[:D] Hun virker mørk og mystisk, men også klok og snill[:)]
Og så er hun mamma til nyyyydelige William Ravn

Tusen, tusen takk, jenter!!!

Har hatt en ganske så crappy dag på jobb, så det var ordentlig rørende med alle de gode ordene fra dere!!!

Dere er bare BEST!!!

Klemmer fra meg!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Insania, du har utrolig vakker hud synes jeg, den har jeg lagt merke til [:D] Også har du en utrolig vakker sønn! Du virker som ei morsom og fornuftig dame[:D]

Back
Topp