Dagens bruker 31.3.2010

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Dagens bruker er:

Escuro[:D][:D][:D][:D]

Hun er ei herleg jente som har gitt meg mykje støtte, hjalp meg med gode råd og mat når eg ikkje klarte å spise. Hun har arrangert treff som har vore ein stor suksess. Hun får meg til å le av trådene sine, særleg dei om godteri (er snart salg på påskegodis no[8D]) Hun liver opp forumet vårt og me klarer oss ikkje uten deg[:D][:D][:D]

Kjempeglad i deg

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger ESCURO ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro

Absolutt verdig dagens bruker. Godter meg også over disse gdis trådene, og nå har hun egen smoothie tråd. Hun er morsom og kommer med gode råd [:D]

Aaaaw, snille, herlige, gode snuppa! *SMELT*

Forresten, gjett hvem som har spist to pakker kvikk lunsj nå [:D] (Og ja, jeg planlegger butikk-raid etter påske, selv om jeg fremdeles har litt igjen etter jul)
(Kanskje det skal være tema for neste treff? Raide samtlige butikker med billig candy! I'm SO IN!!!)

Me har barnevogner også no, så me kan få med oss ekstra mykje[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

Me har barnevogner også no, så me kan få med oss ekstra mykje[:D][:D][:D][:D][:D]

Oh la laaah!!!! Skal ikke nøye meg med 3 bæreposer denne gangen, nei!!! Slanke meg kan jeg gjøre senere [:D] (Skal jo uansett ikke gjøre slikt mens jeg ammer, så jeg har goood tid til å spare opp litt sukkerspekk.)

Slenger meg på denne og sier at Escuro er ei rååå tøff jente[:D]
herreguuuud som jeg har ledd av trådene hennes, og hun må jo være miss snopegal [:D] ikke at jeg tror hun spiser så mye mer enn oss andre her inne men hun er ikke en av de som skjuler det.. hehe.. kun for samboeren sin [:D][:D][:D]
haha, og jeg må si at jeg forstår henne nå.. aner ikke hvor mange pk med kvikk lunsj jeg har spist siden snuppa kom og det har blitt sånn at jeg må skjule det for min bedre halvdel [:D][:D][:D]

Escuro er ei dame med kjempe humør [:)] hun er positivt innstilt til det meste og veldig sympatisk person :)
kjempe glad for at hun er her inne :) du er ei gooooood jente [:)][:)][:)] også har hun 2 herlige guttebasser
med veldig fine navn som jeg har hengt meg oppi [;)] hver gang jeg ser hva hun skriver i tråder så må jeg bare stoppe opp å tenke over hvor fine navn Milan og Attila er :)

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Escuro er toppen! [:)] Snill og god og morsom! hun har en mening om det meste og flink å dele tanker og ideer med oss andre. godt humør og skikkelig stå på vilje! ..og den eneste jeg kjenner som er så omtenksom og kjører og henter sine kjære gutter hver eneste dag!

god idé å raide butikkene på påskesalget! -eg e me! [:D]

Aaaaw, dere er de beste snuppene i hele verden, folkens! [:D] Februarforumet er BEST!!!

Escuro:

syns hun svarer på nesten alle tråder og er veldig aktiv inne på feb-forum[:)] vi vet alle hverm escuro er og jeg håper jeg får møtt deg på ett treff[:D][:D] trist noen av oss bor så langt unna hverandre for virker som en utadvent gjeng...
Escuro har starta mange avstemmninger og mange tråder og jeg har LEDD MYE av mange avstemninger du har!! du er rett frem og lurer du på noe, så lurer du på noe.. du får lagd en tråd om det!!

Escuro du er super morsom og håper vi treffes på ett treff en gang ;D

Jeg tar utfordringen/oppfordringen din [;)]

Escuro:
Hun er ei jente som har masse humor [:D][:D] mange artige avstemninger som hun kommer med[:D] positiv, stå-på vilje, sier det hun mener, ikke redd for å drite seg ut.
Håper jeg får sjansen til å møte deg på treff[:)]

Kjempeherlig jente som alltid he et hjelpandes svar :) hjelpte meg med kolikk tips :)
Huska kor eg flira når eg las snop tråden etter jula da ho gjømte snopposer i bilen [:D]

escuro[:)] hærlig jente med mange morsomme godis tråder, hehe[:D] og så er hun kjempe flink å arrangere treff, håper det blir fler[;)]

Glemmer ikke fortellingen om den stakkarse bilen din med grønske, haha[:)]
Du har en helt sinnsyk fortellingsevne, ja, det var ikke vanskelig å se for seg den bilen jaffall[:D]
Og all den julemarsipanen da.... Og likør-sjokoladen

Ja, du er uten tvil ei drittartig jente!!!!

ORIGINAL: siljegulli

Glemmer ikke fortellingen om den stakkarse bilen din med grønske, haha[:)]
Du har en helt sinnsyk fortellingsevne, ja, det var ikke vanskelig å se for seg den bilen jaffall[:D]
Og all den julemarsipanen da.... Og likør-sjokoladen

Ja, du er uten tvil ei drittartig jente!!!!

Nå er bilen død [:(] Leverte den til høgging for snart 2 uker siden. Noe døde inni meg den dagen [:(] (så jeg spiser kvikk lunsj og smoothie for å fylle tomrommet)

åååååh!! GLEDER meg til påskesnopen kjem på tilbud, så eg får lese trådane dine!! [:D] Har snakka om deg til min kjære!!;) Om då du gjømte unna snop, og la ei eller to plate sjokolade i bilen.. Så sukka gubben din litt oppgitt å meinte at dåke har nok snop, og sikta til eit stort lager du allerede hadde.. Og at det gubben din ikkje viste var at du i bilen hadde gjømt unna endå meir! [:D][:D]

Elles er du ein sprudlefugl som alltid virker så lystig og go!;) Sånn enkel, lett og fin humor [:D]

Eg har SÅ planer om å joine dåke på eit bergenstreff, for har superlyst til å møte bergensjentene!! [:D] (men då krever eg at det blir samling ikkje så alt for langt frå ein bussplass sidan det kan bli styr om eg har med bilsete OG barnevogn [:-]

Escuro: I digg you!! [:D]

Må slenge meg på her..[:)] Leser alle trådene som er skrevet av Escuro.. Og i min tid som sniker her inne[:D], så var Escuro en av de første jeg "ble kjent med"..[:D] Morsom er du..[:)]

Hun har først og fremst omtanke for andre. Bare når hun byttet rett i koppen for en date med Svartengel og besøkte Charlie83 på KK når hun var innlagt. Det er slike ting jeg husker om henne. Hun er tvers gjennom god. Hun har også stor underholdningsverdi for forumet. [:D] Jeg bøyer meg i støvet for akkurat det.   Ingen er som henne, rett og slett. Helt superduper to the bone.

Smask på Escuro. [:D]

Back
Topp