Dagens bruker,30.april

TinaCelineeey

Forumet er livet
EN BLÅ OG EN ROSA!
Du er ei toppers dame! Sterk,morsom og virkelig ei god mor for Aurora & Nikolay..ser virkelig opp til deg[:)]
Håper jeg får møtt deg igjen snart,for det ble ikke så mye snakk sist vi møttes..

En blå og en rosa

S - kjønn
I - nteressant
S - øt
S - kjarm
E - lskverdig
L - eken

En blå og en rosa er ei kjempe flott dame!
Hun er tøff, søt og snill. Hun har to nydelige barn, og Aurora er ett så utrulig fint navn! [:D]
All respekt til denne damen som har vert gjennom en litt turbulent tid. Vi er kjempe glade i deg! [:)]

En Blå og en Rosa har vært gjennom en vanskelig tid, men har taklet det med glans, så hun er en tøffing (selv om hun ikke vet det selv) [:D] Hun virker veldig snill og grei, tror hun er en fantastisk mamma og hengiven kjæreste (når hun har mann [:)]). Hun er høflig og vennlig mot alle og kjempesøt!

Blå&EnRosa

Du er en kjempe sterk dame med bein i nesa.
Du er omsorgsfull og snill virker det som og du har 2 helt fantastisk søte barn

En blå og en rosa har vist at en kan komme veldig styrket ut av en vanskelig situasjon, og jeg synes hun har taklet en tøff tid på en veldig fin måte!
Hun virker som en omsorgsfull mamma, og den som ender opp med hun er heldig!!
Hun har god peiling på barneutstyr, og er en egen ressurs her inne på BV.
Takk for gode råd! [:D]

En blå og en rosa er ei jente med futt og fart i. Omsorgsfull, åpen og ærlig. En flott mamma for sine to nydelig barn!
All respekt til deg for måten du har taklet samlivsbruddet på. Du er både tøff, sterk og flink!

En blå og en rosa er ei super jente. Jeg har også vært så heldig å få treffe deg og bli kjent med deg utenfor bv. Det har desverre ikke blitt så ofte, men de gangene vi har truffet hverandre på liertoppen har det vært utrolig hyggelig. Aurora og Nikolay er to herlige og sjarmerende unger, og du er så flink og god med de. Du har akkurat vært gjennom en kjip periode, men du har vært sterk. Du takler det fint, iallefall utad. Ønsker deg lykke til videre, og håper Aurora er bedre[:D][:D][:D]

Snuppa! Du er så vanvittig god! Du har kommet deg gjennom noen tøffe tider med hodet høyt hevet. Jeg syns du er så flink og sterk, og så er du så utrolig snill og god [:)]
Gleder meg til å møte deg en gang i forhåpentligvis ikke for fjern fremtid [:D]

Hei snuppa! Nå har jeg tent stearinlys, fått slengt beina på bordet og endelig fått tid til å skrive noen ord til deg. Du er vel kanskje den jeg kjenner best her inne selv om vi aldri har møttes, og jeg setter stoooor pris på deg[:D] Du har et nydelig vesen, du er kunnskapsrik,har sterke meninger og du har en knallhumor som får meg til å le[:D] Du har vært gjennom en kjempetøff tid der du var langt nede, og det er så godt å se at du er på vei tilbake og at smilet har kommet på plass igjen! Både jeg og Nicoline gleder oss veldig til å treffe dere når dere kommer oppover!

Stooooooooooooooooooooooooooooooooor klem fra meg[:D] Gå og legg deg[;)]

En Blå og en Rosa virtker som ei snill og herlig jente[:)] Hun har vært igjennom en vanskelig tid, men har kommet sterkere ut av det[:)]Hun kommer mange gode råd ang barnesikring og utstyr, og så virker hun som en fantastisk mamma for sine to skjønne barn[:D]

En blå og en rosa er en dame med bein i nesa, som har taklet tunge stunder ganske bra.
Synes du er tøff jeg, med 2 søte små!

Du er ei kjempemorsom dame, en mannemagnet [:D] Synes du er utrolig sterk og du klarer deg så utrolig bra utifra alt som har skjedd med deg den siste tiden. Du virkelig så utrolig godhjerta og snill og uansett type menneske du er så godtar du alle sammen [:D] Nydelige barn har du også!

Back
Topp