Dagens bruker 30.04 Xena87

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Jeg valgte deg fordi du er så utrolig søt, og du har alltid en morsom eller støttende kommentar, noen ganger begge deler;) du er en reflektert og oppegående jente som er moden for alderen:) du er en del av det faste inventaret, og det er bra;) bv aug 09 hadde ikke vært det samme uten deg:) du er en flott jente som jeg håper på å bli bedre kjent med.. og møte:) jeg digger deg, *nynnerpådiggerdegsangen*

Nyt dagen;) den er din:)

Xena, vakre, formidable, streke Xena!Du er en flott flott jente, alltid glad og stöttende, dessuten digger du PH sl?k som mo? og du er en kjempe f?n mamma til to fantast?ske gutter med vakre navn; saerlig nr 1 tihi! Du spör spm som faar folk t?l aa fatte at du er oppr?kt?g ute etter aa bl? kjent med folk her ?nne.
Jeg for en er veld?g glad over aa ha bl?tt kjent med deg!

og ja: KOSEMOSEOVERDOSE paa deg fra baade Nadde og mo?

OI. nå stokk eg til når eg såg navnet mitt som dagens bruker. "kan det være sant?" for ein HERLIG start på morningen[:D] nå blei eg oppriktig glad. takk for fine ord jenter! *smask*

Ja, denne var fortjent [:D]
Nyyyydelige Xena'n vår [:D] Alltid så god og støttende, morsom, ærlig og med masse gode og fornuftige synspunkter. Hun er en fantastisk mamma for sine to sønner og har god smak i navn [:D] Jeg blir alltid glad når Xena87 er tilstede her inne og hun er ei jeg virkelig håper å få møte en dag.

Hun er også en av de trofaste HDLDMDS-jentene og håper hun holder seg der også i fremtiden. Dagen er ikke den samme uten Xena87 [:D]

Søte Xena87, nyt dagen og godordene på denne dagen som er din.

Stor klem til deg fra meg og Anders

Ja denne synes jeg også var fortjent [:D] du virker så god xena [:D] hihi [:)] Du er en del av det faste inventaret her på bv, og jeg blir alltid så glad når jeg ser tøfferud togene i et innlegg, for da er du jo her [8D][:D] Jeg synes at du alltid har så morsomme og fornuftige kommentarer, og det liker jeg [:D] Og som noen andre over her sa, du virker veldig moden for alderen [;)] Du har også to nydelige sønner [:D] Håper vi kan møtes en gang, vi er jo nesten naboer her inne [8D] Og så liker du paradise, akkurat som meg [:D]
Du er også en av HDLDMDS-jentene, og det liker jeg [:D]

Nyt dagen xena, den er din [:D][:D][:D]

SPRUDLENDE er det første jeg tenker på ved Xena87[:D] En nydelig jente med masse humor som får fram tanker og meninger på en fin måte[;)] To nyyyyydelige gutter har hun, og heldigvis for oss er han yngste født i august så vi får æren av å ha Xena på vårt forum[:D]

Sist, men ikke minst...og det må jo selvfølgelig bli noe med HDLDMDS[8D] Det hadde ikke vært det samme uten deg[:D][:D]

Nyt dagen DIN[:D][:D][:D]

Xena87 er er en nydelig jente med masse humor :D
Sprudlene jente , ingen ting vondt å si om henne ! =)

Nyt dagen din :D [:D]

Ja, Xena87 (eller Pena87 som jeg liker å kalle deg oppi hodet mitt[;)]) - du virker som en skjønn jente og fantastisk mamma. Du er utrolig vakker, klok og morsom - hva annet kan man ønske seg av en BV-jente??[:D] Jeg digger dialekten din (og jeg liker som regel ikke at folk skriver på dialekt) men du gjør det sånn akkurat passe mye sånn at det går an å forstå hva du skriver, samtidig som man liksom får med seg litt mer av personligheten din![:D] Det er supert at du er med her på aug09, og enda suprere at du også liker å henge på HDLDMDS[:D] Ha en nydelig dag, Xena, og nyt alle godordene som kommer![:)]

ORIGINAL: cattababe

Xena87 er er en nydelig jente med masse humor :D
Sprudlene jente , ingen ting vondt å si om henne ! =)

Nyt dagen din :D [:D]

sign:) Skjønne barn har du også:)
Mange klemmer til deg:)

ORIGINAL: rostan

Nyyyydelige Xena'n vår [:D] Alltid så god og støttende, morsom, ærlig og med masse gode og fornuftige synspunkter. Hun er en fantastisk mamma for sine to sønner og har god smak i navn [:D] Jeg blir alltid glad når Xena87 er tilstede her inne og hun er ei jeg virkelig håper å få møte en dag.

Hun er også en av de trofaste HDLDMDS-jentene og håper hun holder seg der også i fremtiden. Dagen er ikke den samme uten Xena87 [:D]

Ja kunne ikke fått sagt det bedre selv! [:D] Jenta på bv som er den eneste som bor laaaaaangt inni Sauda hehe [;)]
Mener det samme som Rostan, og har venta på at du skulle få dagens bruker! Du fortjener det! Kjempekjekk jente og jeg håper vi treffes en gang [:)] Stoooooooor klem [:)]

PS: Ta nå å hiv deg på båten å kom å møt oss i neste uke da vel? [8D][:D][8|][:)]

ORIGINAL: Emja

ORIGINAL: rostan

Ja kunne ikke fått sagt det bedre selv! [:D] Jenta på bv som er den eneste som bor laaaaaangt inni Sauda hehe [;)]
Mener det samme som Rostan, og har venta på at du skulle få dagens bruker! Du fortjener det! Kjempekjekk jente og jeg håper vi treffes en gang [:)] Stoooooooor klem [:)]

PS: Ta nå å hiv deg på båten å kom å møt oss i neste uke da vel? [8D][:D][8|][:)]

hadde søren meg gjort det hadde det ikke væt for at eg begynner i full jobb på mandag! håper at dokken kan få til et  landsdel treff i stavanger i nærmeste framtid :)

Hadde litt skrivesperre i går, men here we go;

Xena, i think i løøøøøøøv ju! [:D] 
Ta en god dose pen, rør inn litt knallgod humor, en real slump empati, 2 skjønne unger og mye galgenhumor. La hvile og så har du Xena87[:D]

Fikk ikke skrevet her i går, MEN: XEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA------- AJ LÅÅÅÅÅV JUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!! Du er bare en UFATTELIG herlig jente som jeg MÅ møte en dag. Du er en av de jeg liker aller best her inne og en av de første jeg "ser etter" når jeg logger meg på.

Du er full av liv, glad og sprudlende. Kan sikkert banne som en bryggesjauer og er en liten tøffing, men så har du DEN galgenhumoren, alltid med på sprell. Du tør å si meningen din og du står for det du sier. Du er en fast del av aug09 inventaret, empatisk, sympatisk, morsom, snill og godhjertet!

Til slutt må jeg jo si at du er helt vanvittig pen!!!! Irriterende pen vil jeg påstå.....[8D] *djellus*

Denne tråden fortjente du så inderlig! Jeg har sagt det til et par andre også, men du var en av de jeg selv vurderte da jeg fikk utnevne dagens bruker. Har en liten håndfull favoritter, og du søta er så absolutt en av av dem!

Mange gode klemmer fra meg!

Tusen takk jenter. !! dokken e så søte :) *tørker vekk en tåre av glede*

Jeg fikk heller ikke skrevet i går, men jeg digger deg!!! [:D] Du er alltid så søt og glad, snill og inkluderende, morsom og superpen

Back
Topp